• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • zukigirl
    lillSessan skrev 2007-10-30 18:58:52 följande:
    hej tjejer!!har försökt boka bord på golden idag men vi kanske ska bestämma oss för show så tjejen där vet i vilket rum vi ska vårt nbord det kommer fler shower sen nästa år sa hon
    Ja det var ju lite det vi undrade. Vilka shower som går då. Frågade du inte henne?
  • zukigirl
    Liinda_e skrev 2007-10-30 15:23:11 följande:
    har du kanske gått för bi ngn golfbana gäspat stort och fått en golfboll i halsen utan att du märkt det...
    Jag BOR jämte en golfbana!
  • Kaffemoster

    ... då gäller det att hålla munnen stängd


    zukigirl skrev 2007-10-30 21:10:43 följande:
    Jag BOR jämte en golfbana!
  • zukigirl
    Kaffemoster skrev 2007-10-30 21:18:38 följande:
    ... då gäller det att hålla munnen stängd
    mmm.... Jag skriver med munnen stängd med. För säkerhets skull!
  • charmed

    jo men hon frågade mig vilken show vi skulle på och då frågade jag vilka som fanns och då hänvisade hon till hemsidan och att det skulle evenuellt komma fler till efter jul. Hon kan inte boka innan då showerna hålls i olika salonger.

  • charmed

    ja hon kunde inte säga sådär på rak arm heller vilka som gick då utan det fanns mer info på hemsidan sa hon

  • Yllo

    Oj, farligt med golfbollar!! Själv är jag inte alls lika trött idag Känner mig hur pigg och uppåt som helst... men så ska jag ju vara ledig på fredag också

    Showen ja...

    Sessan... menade tjejen att de shower som finns på hemsidan går även i januari? Då tycker jag att vi ska se antingen Lost in Vegas eller Schlagershowen.... Eller ska vi vänta och boka efter jul??? Vad tycker ni?

  • charmed

    jag tycker vi bokar efter jul då det eventuellt skulle komma fler shower och de som fanns kanske skulle bli ersatta då. Det var otroligt dålig service på golden hits måste jag säga...hon verkade fatta noll hon jag pratade med.

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!