• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Tuss78

    Tussen bor i en mycket närbelägen stad till Sthlm närmare bestämt Solna, bara några stenkast från Gnagararenan.

    Som svar på din fråga så säger jag ja. Eller kanske....Näe, förrästen, det blir ett ja, jag sover hemma. Hade jag tänkt i alla fall. Kanske hos syrran....hon bor närmare ...

  • a02270
    Tuss78 skrev 2007-10-28 20:52:24 följande:
    Vart då hade du tänkt dig?
    Ja både jag och lillsessan bor i Jakobsberg, så det är väl en plan till att börja med.
  • zukigirl
    a02270 skrev 2007-10-28 20:49:50 följande:
    *fnissar*Ja men då får vi väl ha gemensam förfest.;)
    JAAAAAAAAAA!!!! Vi måste ju ha förfest någonstans! Blir ju skittråkigt att sitta på hotellrummet och försöka komma i stämning! Fan det är ju nästan lite patetiskt....
  • zukigirl

    Jag tog mig friheten att skriva in Dallas och kycklingen....

  • Tuss78

    Det ska stå att Tuss78 KANSKE sover hemma...

    Känner mig lite pilsk idag...

    AAAARRRGGGGHHHHHHHH!!!!

  • zukigirl
    Tuss78 skrev 2007-10-28 20:56:46 följande:
    Det ska stå att Tuss78 KANSKE sover hemma...Känner mig lite pilsk idag...AAAARRRGGGGHHHHHHHH!!!!
    hmm...  inte på oss hoppas jag!!
  • Tuss78

    Men den dära kissen och köcklingen kanske redan vet om att de är med...lr så kanske de får reda på det så småningom.

    Tycker att vi startar en emailslinga senare. Så kan vi tokchecka att allt är klart med mobilnummer och hotellnummer och rumsnummer och hemnummer och liindas nummer och taxinummer och skonummer och visakortsnummer och så.

    Vad tycker ni flickor? Bara väsentliga nummer alltså....

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!