• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • charmed

    hhehehehehe,ska köpa en ultra push up BH en sån där som får tuttarna att komma från knäna till hakan

  • charmed

    jepp...plus tejp över bysten OCH midja,mage så kommer den se läääcker ut!

  • a02270

    eller en ordentlig korsett, jag kan nog hjälpa och dra ihop den..

  • charmed

    jaaaa...du och jodie får hjälpas åt så det blir riktigt tajt

  • zukigirl

    *asg* Jag måste berätta en sak... Var på hem och villa mässa i torsdags. Där var det en väldigt kort och väldigt knubbig dam. Jag ger mig fan på att hon hade köpt Madonnas strut-bh för hennes tuttar stod rätt ut och dom var fan spetsiga!!! Jag höll på att kissa ner mig så fnissade jag...

  • charmed

    hahahaha,fan va kul!
    att folk inte förstår sånna där bas regler som att INTE ha en spetsig bh


    zukigirl skrev 2007-10-27 20:22:10 följande:
    *asg* Jag måste berätta en sak... Var på hem och villa mässa i torsdags. Där var det en väldigt kort och väldigt knubbig dam. Jag ger mig fan på att hon hade köpt Madonnas strut-bh för hennes tuttar stod rätt ut och dom var fan spetsiga!!! Jag höll på att kissa ner mig så fnissade jag...
  • a02270

    jupp, det är nemas problemas. det fixar vi sessan..

    *skrattar så jag får ont i magen* kan tänka mig hur det såg ut..haha

  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-27 20:37:00 följande:
    Sessan, den var ju skitläcker! Hur ska man kunna matcha dig... Ja, jag får väl dra brudklänningen på mig
    Ja vi hade så fina klänningar så vi kan gott ha dom på oss!!!!
  • Liinda_e

    hej alla jag är hemma igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    det är inte klokt över 40 sidor att läsa ikapp på bara den här tråden....hm jag tror jag för en gångs skull skiter i att läsa ikapp...om jag missat ngt viktigt kan ni väll berätta....please!!!!!!!

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!