• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    83766 visningar
    869 svar
    869
    83766

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Liinda­_e
    Äldre 6 Oct 18:14
    #1

    ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    fan vilken grym ide!
    panikarna gör stan osäker!
    januari....jag är lätt på!

  • Sereni­ty
    Äldre 6 Oct 18:17
    #2

    jaaaaaaa,jag är med på! helt klart
    come on giiirls

  • Liinda­_e
    Äldre 6 Oct 18:19
    #3

    wooohoooo vad kul det ska bli!

  • Sereni­ty
    Äldre 6 Oct 18:22
    #4

    jaaa..vi är ju fett grymma sp himla övercoola så det finns inte hehe

  • zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:31
    #5

    *asg* Javisst är vi!!! Serenity du bor i stockholm va? Linda med har jag för mig? Är ju bra om dom som bor där kan tipsa om olika ställen o så för vi lantisar har ju inte så mycket koll. *flinar*

  • Sereni­ty
    Äldre 6 Oct 18:39
    #6

    ja visst,vad är ni ute efter. hmmm,jag vet en cool thai resturang om ni gillar sån mat. Det är som en djungel inomhus,så himla häftigt här är hemsidan
    www.kohphangan.se/

  • zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:42
    #7

    Ja jag vet inte. Vi måste ju komma överens allihop. Men jag för min del tyckte det lät jättecoolt. Kanske skulle man hitta på nåt mer på dagen? Eller bara passa på att shoppa loss lite när man är i storstan?

  • zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:43
    #8
    Serenity skrev 2007-10-06 18:39:32 följande:
    ja visst,vad är ni ute efter. hmmm,jag vet en cool thai resturang om ni gillar sån mat. Det är som en djungel inomhus,så himla häftigt här är hemsidanwww.kohphangan.se/
    Och vaddå ni!!?? Det ska väl vara vi!!?? För du ska ju oxå va med!
  • Liinda­_e
    Äldre 6 Oct 18:47
    #9

    på dagen? nä på kvällen middag och vin...vin i mängder!

    där vi äter måste det finnas vegetariska alternativ......

  • zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:52
    #10

    hehehe... och dans! Det är det enda jag kräver att jag får rocka loss lite... Och då menar jag inte nån dansbands restaurang alltså!

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!