• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    91975 visningar
    780 svar
    780
    91975

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 23 Nov 14:34

    Äntligen fredag!

  • Äldre 23 Nov 14:34

    Äntligen fredag!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 23 Nov 16:23

    Äntligen fredag

  • äntlig­en på väg
    Äldre 23 Nov 16:25

    Äntligen fredag

  • äntlig­en på väg
    Äldre 23 Nov 16:25

    Oj. Två gånger om!

  • Fru Hilde
    Äldre 23 Nov 16:47

    Hivar in lite pannkaka med sylt o grädde Mums!

    Min dotter äter med hela ansiktet såååå söööt

  • Gable
    Äldre 23 Nov 18:36

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!

    Jag blir så glad för er skull Äpv!! Du anar inte! ÅÅÅÅh, du har en häftig resa framför dig! Även om det är lite jobbigt ibland.

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 23 Nov 19:16

    Tack Gable

  • Fru Hilde
    Äldre 23 Nov 21:13

    Äntligen fredag

    Vet ni vad, jag börjar må lite bättre Det känndes lite tröstlöst tidigare, för det har kännst som om inget har hänt i kroppen sedan måndags. Jag har varit precis lika trött varje dag och sovit bort mesta delen av tiden. I eftermiddag började jag plötsligt känna mig lite piggare. I förmiddags talade jag med min utskrivningsläkare på sjukhuset. Enligt henne var det vansinnigt att försöka jobba redan nästa vecka, så hon sjukskrev mig en vecka till. Hon sade också att det är normalt att vara trött i minst tre veckor och att jag ska ta det lungt. När jag börjar jobba kanske jag kommer göra det på deltid först. Jag ringde direkt och pratade med min chef om det, jag har ju lite dåligt samvete över att jag är borta nu när jag behövs som mest. Han vara bara glad över att höra att jag börjar få tillbaka min röst sedan, blir jag ordentligt frisk nu ... kommer jag ju jobba bättre i framtiden Jag gillar den logiken, den gör att någon som jag (med kroniskt dåligt samvete) slipper ha dåligt samvete.

  • Fru Hilde
    Äldre 23 Nov 21:15

    Nämen... nu blev texten jättekonstig... märkligt Där skulle vara lite mer mellanrum...

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)