• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

    Tråden som aldrig dör...

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Bauti

    Passar på att önska trevlig helg
    Vi skall upp till Lysekil i helgen och mysa.

    Kram

  • FruTez

    Gör som Bauti och önskar er en mycket trevlig helg!

    Vi åker till Halland strax och ska bara mysa... hoppas att det blir fint väder!

    Ha det så bra, KRAAAAM!

  • Frujj

    Trevlig helg önskar jag med! Vi ska åka till Danmark och bo på badhotellet och bada som galningar

    Hoppas ni alla får en sköööööööööööööön helg!

    Addiz: Är det tårta från A ni ska prova i helgen?

  • Addiz

    Frujj: japp, vi har hämtat precis nu, två med olika smaker, och så ska vi prova ikväll med några kompisar... *mums* Hon har derkorerat jättefint!!!!

  • Ab fab

    hej hopp
    trädgårdsddag idag - men nu är jag klar . nu väntar bad o bastu!

    linum-grattis på enveckasdagen

    addiz-skall kolla mattan. återkommer

    idag är det tackkortgörarkväll.

  • Carma07

    Hej hopp

    Igår tillbringades dagen och kvällen med att börja med tackkorten. Korten som vi hade beställt funkade att klippa ner till rätt storlek utan att det såg konstigt ut. Tack och lov för det, nu slipper jag beställa massa nya kort. Idag blir det förhoppningsvis att slutföra tackkorten. Det blir till att stämpla och embossa hela dagen.

    Vart får man tag på korgar??? Letar efter en korg att göra som tackkorg och fylla med olika saker. Förr i tiden hade jag många sådana korgar hemma som jag fyllde med allt möjligt olika och gav bort i presenter.

    Addiz: Blev tårtorna goda?? Kom på att vi har en bit kvar i frysen. Men den tänkte jag spara till halvårsdagen.

  • Addiz

    Carma: vi provsmakade hallon/passion och en varinat med chocklad/chili/hallon, men nummer ett vann stort! Alla tyckte den var jättegod. Nu ska vi bara betsämma oss för om vi ska beställa från A eller om vi ska ha bakelser från Maxi... var det inte nån här som hade det? Bauti, Linum?!?!

    Förresten tror jag att IKEA kan ha korgar? Eller kanske bauhaus eller liknande bygg/fritidsaffärer...

  • Bauti

    Hej
    Efter en mysig helg i Lysekil är man hemma igen.

    Carma
    Jag köper sådana korgar på 2:hand affärer (typ Myrornas, Emmahus mm)

    Addiz
    Jo just det, jag & Linum hade dom berömda bakelserna från maxi

  • Carma07

    Bauti: Har för mig att det var på något loppisaktig jag alltid köpte på mig korgar förut.

    Addiz: IKEA såklart. Tack för tipsen. Ska kolla både där och bauhaus.

  • Ab fab

    låter som en härlig tårta Addiz. tyvärr har vi inte kvar mattan- den lämnade vi kvar på ALudden. Men undra om Nides tog med sig någon del?

    En lugn helg. Trädgårdsröj igår, grillade korv i backen o njöt av vädret. På kvällen gjorde vi klar alla tackkorten- jippi. avslutade med bad oo bastu. det var skönt.

    idag har vi plockat svamp o fikat i skogen. den blev två bärkassar trattkantareller som vi precis håller på att rensa.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5