• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

    Tråden som aldrig dör...

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • FruTez

    Det första rosa kortet som finns på Ida´s sida under Bröllop, det var det kortet som de skickade som inbjudningskort när de skulle gifta sig förra året. När jag såg det fick jag prestationsångest... ahahahaha!

  • Ab fab

    ja en tabell borde de ju erbjuda så man vet var man hamnar- självklar service tycker jag

  • Bauti

    Huuu, riktig ruskigt höst väder idag. Tur att man inte är trädgårdsarbetare.

    Tez
    Du kan få låna kot av oss, vi har MASSOR

  • Ab fab

    det ösregnar i Sigtuna men har badat bubbelpool utomhus. hur skönt som helst

  • Bauti

    Så då var det klart
    Har beställt 10 böcker. Dom kostade bara 159:-/st.
    36 sidor fyllda med härliga bilder och texter.
    Längtar redan till att hålla dom och bläddra

    Abbe
    Inget bättre väder på denna sidan sveariket

  • FruTez

    God morgon!

    Igår satt jag hela kvällen och sorterade upp bilder från bröllopet och resan. Sen när jag var klar med det så brände jag ner det på en cd. Sen när jag tittade på cdn så hade alla korten hamnat huller om buller... trots att jag lagt in dom i två olika mappar.... *suckar tungt* Jag tänkte ta med skivan och visa för pappa i helgen och då vill jag ju inte börja bröllopsdagen med en bild från festen...

    Är det nån som har en bra bild på mig och maken??? Ni får väldigt gärna maila över den till mig isåfall...

    Bauti: ska bli spännade att se din bok sedan!

  • Ab fab

    vilket ställe vi är på. åt fantstis kinesisk mat från sizhuan (eller hur man nu stavar det). sen sov jag gott. nu är det konferensdags fram till lunch o sen hem. saknar min kudde

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5