• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

    Tråden som aldrig dör...

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • FredagenDen13

    FruT:
    Åh vad roligt!
    Vi har något sammarbete med ett företag i Kina.
    Så för något år sedan så FILMADE de oss i alla möjliga situationer på jobbet!

  • Nides

    Godmorgon alla fruar o Addiz! hi hi bara addiz kvar!

    Hej mitt namn är Nides o jag är FB-beroende.

  • FruTez

    Abbe: Ja, det är nog bra att de stoppat face, det är ju så vanebildande! Då är det igentligen bättre med BT! :)

    Freda: Kul med sånt! För några år sedan spelade de in en film som skulle visas på företaget i hela världen. Det var enkla grejer som att gå fram och tillbaka till en disk osv. Jag tyckte det var intressant att se att våra mekaniker inte duger, de hade med sig egna "mekanikers" som var lite snyggare!

  • FredagenDen13

    FruT:
    Nehe?!
    Egna mekaniker?!


    Ab Fab:
    Ja, det är väldigt tidskrävande detta med FB!

  • Bauti

    Tez
    Helt riktigt. Du behöver inte skaffa glasögon
    Nu skall jag iväg igen och leta mer blad. Alla har ju nästan frusit sönder.
    Undra hur det ser ut i botaniska eller palmhuset.........

  • Bauti

    Va e det för roligt på FB????
    Det häner ju absolut ingenting där.

    Eller så har jag inte afttat vad det gårut på.

  • Ab fab

    kan vi inte ha en liten fc-kurs? jag fattar också väldigt lite av det. jag tror carma har blivit uppdaterad

  • Carma07

    Halloj i tråden. Smiter in lite snabbt. Facebook är jättekul. Fick en snabbkurs förförra helgen när jag inte ens visste vad det var, men kan inte påstå att jag fattade någonting. Kunde inte alls förstå vitsen med att leta upp gamla vänner och kasta får och getter på dem. Men så roligt det är. Kan inte påstå att jag är vidare uppdaterad, man lär sig allt eftersom. Mannen hemma tycker jag är urknäpp.

    bauti: Såg du på facebook att det var mer än jag som tyckte att du skulle nomineras till ninja?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5