• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

    Tråden som aldrig dör...

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Ab fab

    vilka vackra bilder Linum. Ser fram emot att se resten. Den buketten hade passat din stil addiz (tror jag) Den var superfin

  • Nides

    Hej mina söta vänner.
    Det var verkligen kul o få träffa några av Er i lördags. Vilken dag det var? Så himla vackert!
    Linum, du var såååååååå vacker och M var såååååååå stilig!
    Jag tog ju lite bilder men de bilderna ligger i säkert förvar i kameran eftersom jag glömde sladden hemma o kan ej föra över bilderna under dagen. Ikväll förhoppningsvis!

    Vilka fina kort Jenny har tagit! Ska bli så kul o se alla!!!

  • Nides

    Sitter o försöker göra tackkort? har ingen aning vilka kort jag ska välja!!!! SVÅRT!!!!!!

    Hur valde ni?? Hur tänkte ni??

  • Ab fab

    vi gillade fru niblas tackkort så mycket att vi försökte skapa något liknande- ett collage var givet. Låttexten var ju en del av bröllopet både genom sången vid vigseln o att vi dansade förstea dansen till den. Sen har man ju tur som har så fantastiska kamrater som fixar till de idéer man har till verklighet *puss o tack nides*

  • Nides

    Söt du är Abbe!!

    Jag tänkte oxå på en collage... men kan inte välja ut bilder som jag vill ha.. Suck!!!!

  • FruTez

    *suckar*

    Vi har ju problem att hitta ETT kort till tackkorten juh...

  • Ab fab

    vilka bilder väljer du mellan nides? var finns de? jag kan kolla o rösta på några om du vill

  • FruTez

    Hmm...

    Man skulle gifta sig två ggr igentligen...

    Då har man chans att ändra på allt sånt som man inte blev nöjd med första gången och då är man nog inte lika nervös heller...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5