• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

    Tråden som aldrig dör...

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • FruTez

    Nides: Blev lite avis när jag läste om alla korten som ni fick av er fotograf... vi betalade mycket mer och fick mycket mindre... fast våra kort blev ju också bra och jag kan ju inte göra något åt det så här efteråt... så det är ju ingen ide att bli avis! *ler*

    Du frågade igår va vi skulle göra med våra klänningar, vad ska du göra av din fantasiska skapelse? Förresten, jag antar att allt gick bra med sömmerskan? Du hämtade väl klänningen sista veckan?=

  • FruTez

    Bauti: Vilka fina bröllopsbilder! Gillar verkligen den bilden på er när ni står i form av ett hjärta! Men jag hittade ingen bild på rabarbergrejerna...

  • Carma07

    Halloj i stugan

    Tezz: Jag kommer att göra omslagen till tackkorten själv. Och visst kan jag anpassa storleken efter fotona, men då passar de inte i kuverten. Ska försöka klippa till dem och se hur det blir annars får jag väl beställa nya.

    Linum: Så spännande imorgon. Ha nu en underbar kväll på hotellet.

  • Nides

    Jag vet inte vad jag ska göra med kläningen. Jag har inte ens tvättat den. Usch!

    Jag var sådär nöjd med kläningen. Men det var ju inte hennes fel. Min mens blev försenad på grund av all stress o jag var ju svullen som F*n. Så klänningen satt åt mer än det skulle. Jag hämtade den på torsdagen. Hon erbjöd sig att fixa till den åt mig o så att jag kunde hämta den på fredagen... men kände att jag inte ville stressa. Så det blev som det blev. :( :)

    Apropå korten Tezz, så är det sååååååååå mycket jag hade viljat ändra på vår dag. Men Det var fortfarande HELT FANTASTISKT. Den lyckligaste dagen i mitt liv. Hitills!!!!

  • Nides

    Bauti: Vilka underbara kort.... WOW

    Du är såååååå vacker! Nu blir jag bara såååå ledsen att jag inte var där när du gifte dig.

  • Ab fab

    hej vännen- ledsen att jag inte svarade dig i morse. tack för listan. perfekt *säge hon med bulor i pannan efter ginflaskan*

  • FredagenDen13

    Linum:
    Önskar er all lycka i morgon!
    Skall tänka på er HEEEEEEEELA dagen!

  • FruTez

    Carma: Tänkte du göra korten så att fotot är i en ram liksom? Jag hittade faktiskt en stämpel i Los Angeles med våra förnamns initialer! kunde inte låta bli att köpa den! Hihihi!

    Nides: Jag har bara sett dig på bilderna, men jag kan ju säga så här, helt ärligt från botten av mitt hjärta... du är otroligt vacker på bilderna och jag tycker att klänningen sitter perfekt!!!!!

  • FruTez

    Nides: Satt tom. och tänkte på att ni båda ser ut som om ni var med i en sån där bröllopsklänningsreklam!!!

    Ang. klänningen... Efter desserten, men innan tårtan så fick jag ju ett helt glas RÖDVIN över min vackra klänning och mina skor. *suckar* Iaf. så doppade vi skorna i vitvin och det mesta gick bort, men inte allt. Vi fick bort det värsta på klänningen, men broderierna längst ner på klänningen sög åt sig allt rödvin och blev jätterosa. När vi på måndagen åkte till Emilios för att lämna tebax froackcoatarna så berättade vi om min klänning och då sa han att han kunde lämna in den till tvätt på samma ställe som de lämnar in sina grejer. Det kändes tryggt så vi åkte tillbaka och lämnade in klänningen. Så i måndags åkte jag och hämtade den och allt, allt rödvin och smuts var borta!! *glad blev jag* Så nu ska jag hänga in den i garderoben och drömma mig tebax...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5