• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Amor Eterno

    Hej Tjejer!!

    Gud vad ni skriver!!

    Skall snart på lunch men skall även läsa Astridens dn artikel :)

    Ja men gud hur kan man vilja ha presenter utav dem som inte kommer?? Jag ger ju till vissa som jag känner mig närmare till presenter om jag inte kommer och inte till andra... Man kan ju inte begära det på inbjudan...hihiih

    Angående hund så hade jag en cocker spaniel gav mig så mycket glädje men när jag flyttade hem igen ifrån portugal så fick mitt ex ha den... Aischa heter hon och jag får fortfarande bilder!!! Älskar hundar, men kan tyvärr inte ha en nu :)

  • Astriden

    Jag har en Parson Jack Russel, som heter Astrid
    Världens snällaste lilla sötnos som älskar att sova under en filt.

  • Majsis2008

    Åh jack russel e en sån jag vill ha sen...lagom storlek och små tuffingar....nu har man plågat kroppen igen...phu...nu ska jag mäta mig och skicka till Serenity...

    Ingen som vet vart man akn hitta silvriga ljusstakar? tror ni d finns på ullared? Ska ju dit 5 dec...

  • Långserud

    Majsis! En tanke, tänk på att de inte får vara för höga så att de skymmer sikten....en sådan tillställning har jag varit på å det blir väldigt trist när man i stort sett bara ser den framför sig å de man bar på vardera sida..

    MrsD; 150 kr/p är ett superpris! Är det priset för de rätterna. Vad är kostnad ca för personal om man vill ha hjälp med hela den baletten?

    Nu lunch!

  • stenbruden

    Japp det var jag... Vi tänkte att det kunde vara en kul grej att vi tar väskan (helst en ful, sliten, gammal o liten) och tackar för oss när vi lämnar festen.. med "nu drar vi på bröllopsresa" tack för era bidrag till paraplydrinkarna
    Eller nåt sånt. Så får alla som vill lägga precis så mycket som man vill.


    Astriden skrev 2007-11-07 10:06:57 följande:
    Åh, vad ska ni ha på buffen mrsD? tema hav??Om jag inte missminner mej så tror jag att stenbruden skall ha den "sparbösse"-varanten Tror de skulle ha den utformad som en resväska då pengarna skall gå till bröllopsresan.
  • stenbruden

    Jag vill också ha en hund!!! Men som med vissa av er andra, kan inte nu med allt jobb.. Men sen kanske, hoppas!!!

  • stenbruden

    Nu har jag nog äntligen kommit på hur inbjudningarna ska se ut, lite iallafall..

    Sånt här är inte lätt att förklara!!
    Får nog göra en prototyp och lägga in i mitt galleri..

    Astriden
    Jag har frågat förut men vart var det nu igen som du hade köpt ditt papper? Det som skimmrade lite..

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008