• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • malinlars

    ja, det här med BH alltså... som amor nämnde, så är jag nog en av dem som har fel storlek på BH på mig. Borde nog ordna detta i samband att jag skall prova en till bröllopet. Kanke blir bättre för ryggen. Även om jag inte har stora bröst så kanske det hjälper något??

    Har fått tagga ner vad gäller hurjag skall göra inbjudningskorten.. har för höga krav på mig själv känner jag. Min vännina var här igår å vi kom fram till att det blir bra hur jag än gör, för jag gör dem ju ändå själv.. eller vi (sambo o jag .. ) glömmer lätt honom i planeringen.. hahahah

  • Zlemma

    Amor Eterno: Jag var inne och kollade igen och tyvärr så är det bara Canada som gäller just för tändstickorna.
    Gå in på tändstickorna och läs längst ner. =/

  • Amor Eterno

    JO såg det nu!! Vad synd!!!

    Angående BH så kan jag säga att jag tycker att jag har fått bättre hållning nu!! Allt sitter på plats men fått köpa större överdelar för honeys kommer ju längre upp nu :)

  • valkyriana

    Oj oj vad dåligt jag sovit i natt... Jag tror inte jag somnade för än klockan halv fyra så vakande jag strax efter då jag hade en mardröm om att solens strålar skulle börja skada. Det var som dommedags profetsorierna vid 2000 och ingen trodde på dem. Och allt verkade ok. Så fick jag en liten solstråle på huden då jag skulle gå ifrån fönstret och jag började blöda direkt. Inte så farligt.
    Det var så fruktansvärt jag gick och drog för alla gardiner och persienner men de åkte upp av sig själva, eller som om det fanns ett ont väsen som ville oss illa och drog isär gardinerna med vilje Så lilla Linnéa brände ansiktet, men jag han aldrig se om det började blöda för jag vaknade helt kallsvettig.
    Efter det kunde jag inte somna om på 1 timme. Sedan så vaknade Linnéa klockan sex....

    En underbar natt!

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!!

    Jo torsdag idag veckan går fort!!!

    Skall ni göra något speciellet till helgen??
    Jag skall ha en liten fest imorgon hemma det är min m2b arbetskollegor som kommer hem till oss, skall göra lite tacos och så...

    Sedan ville jag gärna gå på Hem och villa mässan men min m2b är inte så sugen men JAG VILL!!!

    Får övertala honom... :)

    Såg nyss på Celine Dion biljetterna.. De visade priset...
    Det kommer att svida Gud sååå dyra men hon är värd det!!
    Dyraste på 1990: sedan 1395:- sedan 1090:- sedan 780-600.

    Jag skall nog köpa de för 1090:- får se vad det blir för platser!!!! Brukar inte ha tur med sånt... alltså att få toppen platser!!! Näää nu ljuger jag, alltid när vi skall parkera kan vara hur fullt som helst hur mycket bilar som cirkulerar jag får en plats..hihihi...

  • Amor Eterno

    Valkyriana!! Gud vad hemsk dröm jag drömmde att min m2b hade dött!! Åh jag sa till mamma att jag inte kunde fortsätta leva utan honom... Fyy var tvungen att krypa närmare honom när jag vaknade...

    Älskar ju honom såååååååååååå himmla mycket!!!

  • valkyriana

    Usch villken hemsk dröm! Ibland så tänker jag så att det är ju så lätt att saker och ting bara rycks ifrån en- det händer ju faktiskt.
    Nu när man är som lyckligast.
    Jag ska ge min älskling en extra kyss och kram då han kommer hem! bara för att han fins till!

    1090 Ja det var saftigt, men du kommer få en underbar kväll och det kommer vara värt det!

  • Amor Eterno

    Japp jag tänker på detta att ju äldre man blir ju räddare blir man... Man har så mycket att förlora, och jag upptäcker att jag tänker: Gud, om jag hade blivit sjuk eller Jonas jag hade blivit helt förstörd... Man har ju bilden att vi skall bli 80 år och gråa tillsammans...

    Jag har ju aldrig älskat mig själv såå mycket som jag gör nu och som jag gör när Jonas är med!!! Han bringer fram det bästa i mig... GUD VAD JAG ÄLSKAR HONOM...

    Efter att ha haft ett nertryckande före detta.. Och nu finna en man som bara gör mig så lycklig och får mig att känna mig så vacker!! Gud blir alldeles tårögd nu...

    Men man blir mer medveten om allt ju äldre man blir känner jag..

  • valkyriana

    Absolut!
    Den definitionen av hur man vet "att han är den rätta" har verkligen satt sig. Det stämmer verkligen på alla plan!

    Innan jag träffade min blivnde make så kände jag mig så orolig så stressad, jag ville alltid vara någon annanstans. Jag hade inte ro att njuta av min familj. Kände att jag aldrig att jag riktig dög till.
    Nu tack vare honnom kan jag vara mig själv och veta att jag är älskad. Jag behöver inte känna att jag måste vara med honnom jämt, för jag vet att han inte kommer att försvinna.
    Jag är en bättre mamma till min son tack vare han. Jag är en bättre dotter till mina föräldrar och en bättre vän och syster.

    jag förstod inte hur knäckt jag blev av mitt ex för än efteråt.
    Jag minns första gången jag och min m2b bråkade. Jag var helt förstörd och skakade och kände att nu kommer han lämna mig. (så gjorde mitt ex, om jag klagade , grät eller gjorde något som inte föll honnom i smaken- då kunde han lämna mig gråtande och bönande och inte höra av sig på en vecka)
    Men han fanns kvar och det blev inget drama. Han fanns kvar och han kör inga spel. Han älskar mig i alla skeden. Som jag är

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008