• cutie

    Oktober brud 2007

    Några fler här som ska gifta sig i oktober 2007?
    Vi ska gifta oss den 20 oktober på vår 7-årsdag i smyg.

  • Svar på tråden Oktober brud 2007
  • Ingrid 13 okt

    Här är en till 13 oktober!
    Inte långt kvar nu......

  • oktoberbrud2007

    Hejsan
    Vi gifter oss på lördag den 6 oktober. Va och övade med prästen idag i kyrkan. Då blev det mer verkligt på något vis.

  • oss två

    Vi har redan övat med prästen, men idag ska vi till kyrkan igen så marsalk och tärnan får se kyrkan å så, så de vet var de ska stå..

  • Surrelino

    Vi gifter oss den 27 okt. Nedräkningen har börjat... :)

  • Ingrid 13 okt

    Halloj tjejer. Hur går det för er?

    6 dagar kvar för oss, börjar kännas nåååågot pirrigt. Sitter och skriver alla bordplaceringskort idag, pust. Fick skrivkramp efter 5 st.

    Känns som jag har massor att göra men när jag tänker efter är det mesta klart. Är väll bröllopsnerver

  • oss två

    6 dagar kvar här med.
    placeringskorten gjorde jag klara för flera månader sen..väldigt skönt..för de är jobbiga...lider med dig Ingrid.

  • Ingrid 13 okt

    Åh, lyllo dig. Jag har hela tiden tänkt, äh det där tar ju inte så lång tid. Nu sitter man här.

    Kanske skulle gå fortare om jag inte hände på BT hela kvällen, hihi.

    Jaja, jag har ledigt halva veckan så skulle det bli helt kaos har jag tre dagar på mig att "släcka bränder"

    Är du nervös?

  • oss två

    Ja..nervös är man allt...så mkt nu...fick lämna in klänningen i lördags oxå..panik..var bara att inse att klänningen är förliten...PANIK...men de är så gulliga där jag köpte klänningen så de tar sig tid att fixa det..men bara såna saker..stort utslag mitt i ansiktet..hum...rädd att det är svinkoppor..måste te läkarn imorrn..jobbigt när allt ska hända nu..men men...
    Du då? nervös?

  • Ingrid 13 okt

    Ojojoj, vilken tur att du har snälla personer som kan fixa klänningen.
    Gå till doktorn bums! om du får salva mit svinkoppor i tid hinner det kanske lägga sig.

    Hmmm, nervös är en underdrift. Känns som alla nerver ligger utanpå. Jag går omkring här hemma i bröllopsskorna och mässar det som jag ska säga i kyrkan. Jag har en tendens att bli helt blank i huvudet när jag ska lära mig saker utantill.

    Sambon är också rätt nervig. Men samtidigt läääängtar vi jättemycket. Ska bli så roligt och få stå där med alla vänner och släkt.

    Hur kommer ert bröllop bli? Stort, litet?

Svar på tråden Oktober brud 2007