• 1111

    Malmö/Lund med omnejd-bröllop080809?

    Hej1
    Är det någon som gifter sig nere i Lundatrakten/ Malmö 080809?

  • Svar på tråden Malmö/Lund med omnejd-bröllop080809?
  • Gizmos

    Jag tankte hoppa pa har ocksa!

    SacredHeart;
    Varfor varnar din kompis for Emesuelle?
    Jag har varit i kontakt med dom och dom verkar jatte trevliga.. Jag tror att min svagerska gick till dom infor hennes brollop och hon var jatte nojd..
    Nu blev kag osaker.. Skulle garna vilja hera varfor hon varnar for dom sa att jag inte gor en tabbe!

  • Bröllop 2008

    Hejsan Gizmos, kul att du också hittade hit

    Har ngn av er bokat florist? Isåfall var, har ni ngra tips om ngn bra florist i Malmö?

  • jarvelid

    Hej!

    Jag skulle järna villja vara med i den här tråden.
    Jag och min Peter gifter oss den 9 augusti i Lomma.

    Ser att ni har frågor angående florist. Jag har tur och har en mamma som är nyutbildad florist och som ska göra alla mina blommor. Om jag får säga det själv är hon väldigt duktig och med många kreativa och anorlunda idéer. Hon driver en ateljé och tar endast på sig jobb för större tillfällen som bröllop, jubileum, begravningar m.m. Eftersom hon inte driver en blomsterbutik har hon all tid att hjälpa er och uppfylla era önsekmål.
    Linda

  • Gizmos

    Hej jarvelid,

    Vilken tur du har!! :)
    Ar din mamma i Lomma ocksa?
    Har din mamma en hemsida eller nat bildgalleri sa man kan se lite bilder?

  • jarvelid

    Tyvärr är hon en doldis än... är på henne ständigt och jämt. Hon håller till utanför Landskrona i Teckomatorp. Men har haft uppdrag runt om i skåne, så det är inga problem. Om du ger mig din mail. Kan jag ge dig hennes uppgifter, så mailar hon säkert över några bilder.
    Linda

  • SacredHeart

    Gizmos
    Jag har hört fler än min m2b kompis "klaga" på Emesuell, ngn såg ut som svinto i håret efter en behandling t.ex. Det finns en annan tråd här på BT, för "oss" som gifter oss o Skåne, kolla den

  • Gizmos

    tack ska genast ga in och kolla dar! Bra att veta, tack for tipset!!

  • Bröllop 2008

    Bokade Larsson & Lange idag för min håruppsättning! Jag har aldrig varit där då jag inte bor i Malmö, men jag blev varmt rekommenderad att ringa till dem. Hoppas det blir bra!
    Men som tur är så får man en provuppsättning innan!

Svar på tråden Malmö/Lund med omnejd-bröllop080809?