Malmö/Lund med omnejd-bröllop080809?
Hej1
Är det någon som gifter sig nere i Lundatrakten/ Malmö 080809?
Hej1
Är det någon som gifter sig nere i Lundatrakten/ Malmö 080809?
Jag tycker du ska ringa både Nails och Schampo Skriv i min GB om du vill ha numren Preliminärboka kan man ju alltid göra, inga problem (hellre för tidigt än för sent)
Jag har heller aldrig haft löshår förut, så jag ska fixa löshår hos min egen frissa här hemma, hon har precis gått kurs i hårförlängning (där man smälter fast håret, inte syr in det)detta sa Emmy, att det ska göras senast 3 veckor innan.
Ok, jag ska nog ringa till Schampo & Nails imorgon och prellboka
Vet du om de sminkar på Schampo, så jag slipper gå ngn annastans när jag är fin i håret
Ingen aning faktiskt....Om inte de gör det så kanske de kan rekomendera ngn.... Be om Emmy på Shampo, ingen annan
Ok, ska ringa Schampo imorgon. Det är bra att hon gör en provuppsättning så att man vet på ungefär hur det kommer ser ut. Ja, det är säkert fler som har frågat efter sminkning så hon vet nog var jag ska vända mig.
Du eller din kompis vet inget om Head on, de har både hår och smink och blev rekommenderat av en här åp BT. Tänkte om din kompis sagt ngt om dessa?
Nope, hon har inte nämt dem faktiskt.... Men hon varnar för Emesuelle hon åxå....
Ok Tackar!!
Hej SacredHeart, jag ringde till Schampo men hon ville inte ta en bokning så långt fram som den 23/8. Hon sa att jag skulle ringa tillbaka i feb/mars, fick du boka för att din kompis brukar klippa sig där?
Hur långtid innan ska man boka, tänk om det är uppbokat när man väl sätter igång i feb/mars.
Jag har bara preliminärbokat henne, så jag ska dit i vår och "riktigt" boka henne... Tror inte det är någon fara för att hon blir fullbokad för din del Bröllop 2008. Men var hon trevlig annars mot dig? Hon var jättetrevlig mot mig.
Ja, hon var trevlig. Hon fick mig bara att känna mig lite dum att jag är ute i så god tid Men det är ingen fara! När man ska gifta sig blir man ju helt uppslukad av all planering och helst vill man ha allt klart direkt
Jag får höra av mig efter nyår igen!
Japp Jag har ju att skylla på att vi bor i "Tokholm" =långt ifrån hehehehe