• Billa

    Västerås tråd nr 14!!

    Då var det dags för nr 14!!

    Alla Västeråsare (med omnejd) är så välkomna!

    Länkar till de gamla trådarna!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2107723.htm...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27....

  • Svar på tråden Västerås tråd nr 14!!
  • Gudinnan

    majbrud2008 - vi beställde vår limo från BelAir i Sthlm, men jag såg en vit lång limo häromdagen som kom från Mälardalen så det borde bli mer ekonomiskt men vet inte vad det var för företag. Tror det finns nån i Örebro i och för sig.

  • junibrud2006

    Det har stått i VLT om en kille som importerat en vit limo från USA, en sådan där riktigt lång snygg modell. Hittar tyvärr inte artikeln, men han hade haft lite problem med att få den registrerad. Han skulle dock börja köra den i sitt företag för bröllop etc.

  • junibrud2006

    Hur blir det med träff? Jag kommer antagligen inte att kunna torsdag, men är ju så ibland.

  • Gabbies

    Jag har verkligen guldfiskminne.. insåg nu att Billa skrivit att hon inte kan på fredag.. *stupid me*

  • majbrud2008

    Läste också om limon som ska börja köras i Västerås, har sökt på nätet men inte hittat något telefonnummer eller liknande till killen som har den. Det är ju perfekt att det finns en limo i Västerås, blir ju rätt mycket billigare än att hyra från Stockholm!

  • Billa

    Jag ska på tjejkväll då....tror att tjejjerna blir liiiiite sura om jag skippar dom! Hehehe!!

    Har jag skrivit förresten att jag fått min ring?! Har iaf. fått hem den! Älskar den!! Ska lägga upp bild när jag hinner...är på väg ut nu!
    Igår lämnade jag även in klänningen till en sömmerska för att korta av släpet....tycker det är för långt! Har velat som tusan men kom i måndags fram till att jag vill ha det kortare!

  • junibrud2006

    Men kör ni på träff imorgon! Hinner jag komma så dyker jag upp, annars tar jag det en annan gång.

  • junibrud2006

    Jag kan komma imorgon. Var och när ska vi ses? Å vid 18 som senast?

  • Gabbies

    Å eller Bill o Bob tycker jag. Kl 18 låter bra. Ev ska vi på en husvisning imorrn men då kommer jag så fort jag kan efter det.

Svar på tråden Västerås tråd nr 14!!