• mammacatta

    Äntligen fredag del 10

    Nu är det dag för en till!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

    1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

    Plus de som är här.

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Cybermamman

    Supermodig, jag doppade bara stortån jag. Av misstag. Ytvattnet blåset utåt idag så jag misstänker att temperaturen låg närmare +4 än +18gr, kände inte för att testa.

  • mammacatta

    Nä, bada kan man bli ren av har jag hört, så jag håller mig undan!

  • Hilde

    Hejsan igen Bada Det har jag inte gjort mer än några få ggr i sommar. Man har ju stått inomhus i en lada och jobbat... så de få solglimtar som funnits har missats.

    Vet ni vad! Jag har fredagislängtan! Jag skulle vilja ha fredagsträff nu! Ibland sitter jag o tänker på vår träff och då sitter jag mest bara o flinar och blir på gott humör

  • mammacatta

    Håller med Hilde, det blir inte samma att bara surfa.

  • anne på grönkulla

    Åh, jag ville ju också vara med - men nu åker jag i helgen o vet inte när jag är i sveriget nästa gång... Ni får helt enkelt ha träffen hos mig!

  • janos

    Godmorgon allihopa!

    14 dagar kvar! Det ni! Igår kväll drog det som 17 i magen, men avtog när vi skulle gå och sova. Maken lät lite besviken: -Jaha, var det allt för ikväll. Sen gick han och la sig istället.

    Träffas?? Känns inte aktuellt för min del just nu. Inte bada utomhus heller ;)

  • Hilde

    Nja... Janos har hon någonsin varit där ...

    Idag är vår bröllopsdag. Två år har det gått och det känns ärligt talat som om de vore längre tid än så. Antagligen pga att man fått barn Svårt att begripa att vårt dåvarande liv förändrats så mycket.

    Jag h ade tänkt att ta tösen och åka iväg o shoppa present till maken, men då visade det sig att han tagit finbilen med barnstolen till jobbet. Alltså blir han utan present.

    glömde nästan det viktigaste.... idag var makens första riktigt arbetsdag efter föräldraledigheten... och tösens första långa på dagis. fast jag har valt att vara ledig idag så hon kan öka på timmarna där lite varsamt. De ska ringa efter sovstunden.

  • mammacatta

    cm har lämnat fl, ja.
    Men hon är ju kvar här!
    Å här.

    Jag har sökt jobb nu.
    *suck*
    Alla ligger utanför stan, blir inte kul att pendla.

  • Gable

    Visst är han rolig CM! Han kom, mycket riktigt, hem betydligt tidigare än vad han skulle ha gjort än om jag hade följt med.

    SM är nu informerad om att blir det en flicka kommer hon inte döpas efter henne. Gissa vem som är SUR?! AAAAAAAAAAAAAAHHHH!!

Svar på tråden Äntligen fredag del 10