• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    Ab Fab - jag tror att det kommer lösa sig i slutändan någon gång jag är bara så less över att aldrig någonsin få lite lugn och ro och att få landa i mina tankar. Men men - vem sa att livet skulle vara lätt?

  • Ab fab

    jo livet skall vara lätt. vi kanske blir klokare och mer ömjuka genom prövningar men det hindrar inte att det borde vara lätt ändå. jag hållker tummarna för att det perfekta jobbet kommer till dig när du är redo

  • MissPhoenix

    Abbe - du får bli min nya guru brevid Dr Phil och Martha Stewart

  • Ab fab

    jag är bra att ge råd till andra.... sämre på att lyssna själv tyvärr

  • MissPhoenix

    nu ska jag strax åka hem - tänkte överraska J med en film och nått gott att tugga på. Kan vara lite mysigt såhär i höstmörkret en tors när man precis blivit uppsagd...

  • MissPhoenix

    nu lämnar jag er för dagen - nu ska jag åka hem och kramas med min familj.

    Tadaaaaaaaaaaaa

  • Carma07

    Godkväll

    MissP: Jag har tänkt på dig idag. Skönt att allt ordnade sig och att det ändå känns bra. Men det måste väl vara livets ironi att J blir uppsagd istället. Tur då att inte du också blev det.

    Nibla: Så kul att du trivs med ditt jobb. När jättetråkiga saker händer mig brukar jag tänka att det är för att det ska leda mig till något bättre. Vilken tur ändå att du blev uppsagd på ditt förra jobb. Inte alltid lätt att tänka så och speciellt inte när man är mitt uppe i det jobbiga.

    Nu har jag lidit av huvudvärk hela veckan och börjar bli trött på det. Känns ändå vara på bättringsvägen nu och jag hoppas att det blir bättre till imorgon. Annars blir jag toookig.

    Nu ska jag plocka och städa lite och fixa mat innan jag kryper ner i soffan för att kolla på "Heroes" ikväll. Tror jag ska göra lite popcorn också.

  • Ab fab

    hoppas huvudvärken går över.

    jag har uppdaterat min blogg med gästernas tips

  • Linum

    Vi provkörde vår moped idag. In till stan och hämtade min ring. Den är sååååååååå snygg! Blingblingig så att det räcker till 2 pers! Är så himla nöjd

    Nibla: Vad härligt att du trivs på ditt nya jobb! Jag hoppas att det bir så för mig också när jag börjar. Min nya chef ringde igår och var lagom snurrig (underbart!). Han hade beställt en pc till mig, när det var en mac jag skulle ha... Ska börja med en veckas kurs i Habo (var ligger det?!!) och introduktion i alla databaser. Ska bli jättekul! Men först semester, bröllop och semester igen.

    *godnattpussar på alla flickorna*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4