• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    bauti - ingen dum idé .... Vi har ju så många bilder att välja mellan så det känns jättejobbigt på sätt och vis... Vissa bilder är ju mer "oss" än andra. Borde nog ta tag i det snarast.
    Men 300kr för 50st är inte speciellt dyrt!

  • MissPhoenix

    vad har hänt med vår tråd *snyft*
    Den är ju nästan heldöd nuförtiden....

  • MissPhoenix

    vet att ingen är här , och att ingen förmodligen bryr sig men nu går jag hem Kram och hej då på er alla

    Imorgon är som sagt sista dagen för underrättelse av min provanställning och någonstans inom mig hoppas jag att jag blir uppsagd ...

    hej hej

  • Ab fab

    hej på er. precis kommit till hotellet efter middag med svärisarna. faktiskt riktigt trevligt.

    miss P- konstigt att hålla tummarna för att u blir uppsagd, men det gör jag Snart kommer det perfekta jobbet!

    bauti- precis så vill jag göra med tackkorten- hoppas du kan hjälpa mig. vill jättegärna se era kort om jag får

  • Bauti

    Abbe hej *vinkar glatt*
    Jag kan maila dig så får du se vårat tackkort. Det fanns MASSOR med julkort som man kan göra om så de passar till bröllopstackkort

  • Ab fab

    jag vill så gärna göra ett kollage. nibklas takkort var underbara och hoppas att det är ok att jag snor deras rätt av

    ser fram emot mejl

  • Ab fab

    jag fick ett som tack för lån av staffliet - men nu vt jag inte var jag lagt dt. Tezz har säkert ett

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4