• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Abbe: Ha det bra i Stenkullen. Jag vinkar när jag passerar. Ha det så trevligt ikväll på dammiddagen.

  • MissPhoenix

    hej hej allesammans!

    Har inte varit inne på evigheter men har haft en sjukt intensiv vecka... Dock har jag bara 1h kvar att jobba och sen ska jag bara hem och vila.

  • MissPhoenix

    Tyvärr hann jag ju inte fika med er i tisdags så tråkigt men ser fram emot en "långe-fika" nästa gång.
    I onsdags fyllde min underbara gosse 2 år och det som inte skulle bli något kalas utvecklades till någon form av öppet hus med människor som kom och gick i en strid ström. Skönt dock att han är så poppis

    I torsdags skulle jag ju gått på kurs men det utvecklades till en inofficiell firmafest som blev hiskeligt blöt. innan kl var 21 hade det gått åt 5 flaskor rött på 3 pers...
    Jag vinglade hem framåt ett - eller rättare sagt raglade hem och var faktiskt den enda som släpade mig till jobbet igår

    Carma - var är mässan idag?

  • Carma07

    MissP: Hemkommen från mässan. Fattig på pengar, men rik på papper och stämplar. Mässan i på svenska mässan i expohallen, tror jag att den heter. Den lilla lokalen på övervåningen. Den är imorgon också om du är intresserad.

  • Frujj

    Carma: Gött o komma hem med massa fynd

    Själv har jag kommit hem med en grym huvudvärk. Usch. Har varit på släkt-kräftskiva (jag körde så det är inte nån alkohol som orsakat huvudvärken ) Satt där och mådde lite illa, sen så var det precis som om nån tryckte på en knapp och så kom huvudvärken. Väldigt angenämt att sitta där med massa folk och så känns huvudet som en pulserande bomb. Not..

    Imorgon ska jag och en kompis på Hagabadet och göra en duobehandling sköööönt!! Hoppas det skrämmer iväg lite av huvudvärken iaf

    Hoppas ni alla har en skön helg!

    Kram!!

  • Carma07

    Frujj: Låter inte kul alls med huvudvärk när man är på fest. Inte för att det är kul annars heller. Men din söndag går inte av för hackor. Vad härligt det låter med Hagabadet. Hoppas ni får det bra där. Har redan testat några av mina nya saker och pysslat lite.

  • Carma07

    Annons? Är det i GP? Får nästan åka en vända till jobbet och hämta tidningen.

    Abbe: Hade du trevligt igår på dammiddagen?

  • Ab fab

    middagen var ok men hade hellre varit hemma.

    japp annonsen var i GP

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4