• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Puman: Ja, kan förstå det! Det som jag känner är lite jobbigt är att en av mina tärnor och hans bestman ska sova hos oss fredag till lördag. Jag hade helst viljat vara hemma utan besök, men det är inget att göra nått åt!

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Ok, måste dom det då? kan du inte förklara att ni gärna vill vara själva?

  • TezzAmore

    Puman: Jo, men de har liten bit att åka det är därför... det kommer att ordna sig, de är snälla och förstående!

    Nu ska jag packa ihop!

    Ha det gott tjejer, om vi inte hörs så hoppas jag att vi ses på lördag klockan 15!

    Kram till er alla!

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - ok,
    Om det blir så att jag inte kan komma och vi åker bort så önskar jag dig en underbar dag!!
    Kram

  • Nickes fru

    Jaha då är jag här och kvälls-suddar igen. Har precis kalasat för lilleman, hon som gjorde min och Carmas bröllopstårta gjorde 1-årstårtan. Den blev hur cool som helst! Ska lägga upp en bild på min blogg så ni får se! Det var ankor som badade i en blå damm på tårtan!!!

    Tack för parfymtipsen! Skrivit ner o så ska jag gå till Grand parfymeri och kika nån dag!

  • TezzAmore

    Halloj tjejer, är ni kvar? *letar*

    Själv så passar jag på att nattsudda jag med!

  • TezzAmore

    Nähä... ingen här?

    Då får jag väl önska alla godnatt istället...

  • Nides

    Hej hej...
    Jag har lite panik. :( jag hittade det bästa pappret jag kunde till utsidan av mina festprogram. Nämligen exakt samma som inbjudningskorten... jeaj tänkte jag! Men man kan ju inte skriva ut på de. :(
    Nu vet jag inte vad jag ska göra.
    Kan jag bara stämpla det jag stämplade på inbjudningskorten? nedaojohnny.weddingannouncer.com/photoalbums-29732/366239.html
    Hjälp!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4