• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum

    Bestäm ni. Jag kan gärna åta någon pastarätt om det finns "viktväkteriaktigt". Vad sägs om Toscana? Då får man nog beställa bord.

    MissP: Har inte du kontakter där?

  • Carma07

    Linum: Det är den jag menar. Tyvärr kan varken min pianist eller sångerska läsa noter. Ändå är det min pianist som har lärt mig att läsa noter en gång i tiden. Hmm, jag får väl lära henne tillbaka. Men jag lånar jättegärna noterna av dig. I värsta fall så får jag klinka fram melodin till dem.

    Jag är flexibel med tid och dag nästa vecka för fika. Vi har ju semester då som ska spenderas till bröllopsplanering. Och jag tycker att fika med er ingår i det. Dessutom blir sambon glad om han får lite ledig tid till annat.

  • Ab fab

    Vi firar ett år som förlovade på söndag. jag tar emot alla tips för vad vi kan göra för speciellt.

  • TezzAmore

    Linum: Viktväktarpastaaktigt tycker jag låter som en bra idé! Jag har svullat för mycket på sistonde, men är trött på mackor... Tycker det är så mysigt att gå ut med er... *kramar om hela bunten*

    Puman: Det går väl att köpa latte ändå?

  • Nickes fru

    Ikväll ska vi till Heaven23 o äta räkmacka med aussiebesökarna

    Jag som älskar att åka hiss...not!

  • TezzAmore

    Lykke: *funderar* Hmm... nakenchock? Hahaha! Nä, bara skojar!

    Usch... idag har jag knappt jobbat alls! Har bara hängt här... har knappt bröllopsplanerat helller?!?! Va ovanligt!

  • TezzAmore

    Nickes: Du fixar hissen... annars får du ta dig en liten pillerknarkare innan! Be om roomservice i entren! *fniss*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4