• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    Hej hej!!!

    Nu är jag här Chefen kom och gick på två timmar - måste vara rekord. Och var till råga på allt TREVLIG!

    Sitter och försöker skriva ned vad jag vill att serveringspersonalen ska göra. Känns jobbigt att vara någon form av boss och domdera men vill man ha det på ett visst sätt är det väl lika bra.

  • Puman-prinsen

    MissPhoenix - Ååå vilken lyx att slippa chefen

    Verkligen lika bra att ha nån typ av beskrivning så dom vet exakt hur du vill ha det.

  • TezzAmore

    Miss P: Bra att göra listor så att alla vet va ni förväntar er av festen!

  • TezzAmore

    Linum: Igår köpte jag en bok om Kalifornien, Första Klass Resguide! Var det den som du också köpte?

  • bauti

    Är det någon som har beställt från eBay någon gång???
    Skelle behöva hjälp

  • Linum

    Tezz: Jajemän! Visst är det lockande?!

    Har ni fått allt färdigt med resan?

  • MissPhoenix

    hahahah - någon som sett djävulen bär prada? Jag börjar känna mig som den sekreteraren!
    Min chef gick för 25minuter sen och sedan dess har jag fått 8sms... Med olika "ordrar" om vad jag ska göra. Som hans personliga sekreterare
    Mario lekte med min mobil häromdagen och slog in fel pin 3 ggr och jag kunde inte hitta puk koden så den var avstängd io 3 dagar. Jag skojar inte om jag säger att jag låste upp mobil för en timma sen och den började pipa direkt.
    Och nej, det är inte gamla sms eftersom han vetat att min mobil varit ur funktion. Helt otroligt....

  • Puman-prinsen

    MissPhoenix - vilken pain in the ass chef du har!!

  • TezzAmore

    Linum: Ja, det är nog ganska klart nu. Iaf. med var, vart och hur länge! Vill åka nu!!!

    Va kan man göra åt en sur sambo?? Min samo har varit så jädra sur på sistonde... han säger att han är trött och så, men det behöver väl inte gå ut över mig? Känns som att man står i skottlinjen så fort man pratar med honom juh... *suckar*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4