• Gabbies

    Här är den Västerås tråd nr 13

    Vi fortsätter som vanligt gamla och nya Västerås brudar är välkomna!

    Länkar till äldre trådar: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2107723.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27....

  • Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13
  • Gudinnan

    Nån som vet om Ruths har snygga brudskor?
    Hörde att Ursulas har semesterstängt så det var kört att gå dit och prova...

  • Niia

    Ett tips är att gå på rean nu och titta på Rizzo. Jag hittade ett par jätte fina skor som jag tänkte ha som bröllopsskor och gav inte mer än 300 kr för de.

  • catte

    Gudinnan:

    Vet faktiskt inte men jag tycker inte de har så mkt förövrigt på "brudställen" för priset man betalar. Jag hittade mina på wedins för 400 kr... tror det finns rätt mkt i vanliga affärer om du inte redan kollat där....

    .... pratade med M-L idag och allt börjar bli så verkligt nu! Fortfarande inga stolsöverdrag men hon jobbar på det för fullt Vilken tid kommer ni ha sittning och när räknar ni på att middagen är klar?

  • Niia

    Nu har jag kollat vädret för morgondagen, och insett att uteservering inte är det bästa då det kommer regna i morgon enligt SMHI

  • Karin.A

    Junibrud, Å så söta kissar!

    Sitter hemma hos min mamma och jobbar på 3500 pärlor som ska sys på min klänning. Börjar undra vad jag har tänkt här (man kanske kan limma istället )

  • junibrud2006

    Karin - Vilket jobb! Duktig du är.

    Nu måste vi få till tid och plats imorgon. Antingen ses vi på stan - inne förslagsvis då om det ska bli ösregn. Å är ju trevligt. Är ju bra med ett ställe som har allt i från läsk till vin till mat för de som vill ha det. Pitchers. Eller inne på Bill och Bob. Jag är öppen för allt.

    Och som sagt, är det så får ni komma till mig imorgon bara ni står ut med två buskatter.

  • Karin.A

    Då röstar jag för Å här fast jag har nog inte så mycket att säga till om har ju aldrig varit med er förut.

  • Gudinnan

    Niia - var ligger Rizzo?

    catte - ska kika på Wedins.
    Nej har de inte kommit än??? Hoppas verkligen de kommer i tid!! Vi ska provsmaka mat idag, ska bli spännande!
    Vi hoppas på detta tidsschemat:
    15 - vigsel
    15.40 - riskastning och gratulationer
    16.15 - avresa kyrkan
    17.00 - ankomst stadshotellet
    17.45 - förrätt
    Sen gissar de oftast på 1h per rätt
    18.45 Varmrätt
    19.45 Efterrätt - om vi kör på det...
    Dans
    21.00 - 22.00 Tårta

    Men det är en ren chansing, antagligen blir det senare.. Hur har ni planerat? Man får väl säga till toastmasterparet om vilka tiden man ungefär vill hålla så får de försöka styra det.

Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13