• Gabbies

    Här är den Västerås tråd nr 13

    Vi fortsätter som vanligt gamla och nya Västerås brudar är välkomna!

    Länkar till äldre trådar: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2107723.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27....

  • Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13
  • Karin.A

    Billa, ja va smart! vi såg såna kort men vi var så sugna på att skicka iväg dom Hur går det annars med planerna, mycket kvar?

  • Gabbies

    catte: Vi har bara gjort så att man skriver in sig i den ordning man kom till tråden, dvs du kom sist som gifter sig på det datumet och då står du sist. Ingenting som är bestämt men det har bara varit så..

  • Billa

    Karin, vi har en hel del kvar känns det som....men mycke är gjort oxå!
    Idag ska vi till duka...eller va det cervera......iaf. dom som man kan registrera önskelista hos! Vi har en fin-servis som vi vill kompletera!

  • Karin.A

    Billa, vi har en önskelista på cervera Men man kan kanske ha en på duka med?

  • Gabbies

    catte: Hade ni tänkt att dekorera utanför kyrkan? Prästen sa nåt om det och att vi skulle prata ihop oss med er..

  • catte

    Gabbies: Ja just det, det borde vi kanske göra! Ta bort ev gammal björkris och sätta upp ny kanske! Det är ju svårt att dekorera snyggt med byggnadställningar runtom men det blir ju avsevärt bättre, eller hur? Hade du tänkt mer än björkris?

  • Gabbies

    Nej vi tänkte bara sätta upp björkris men hon sa att om ni skulle fixa det så behövde ni inte plocka ner det sen eftersom vi också vill ha det. Alltså ni sätter upp och vi plockar ner. Tänkte ni ha mer än björkris?

  • catte

    Gabbies:

    Eftersom vi sätter upp riset på lördagen och det säkert inte har vissnat tills på söndag då det är gudtjänst osv så kan man ju låta det vara kvar (så vet jag att det gjort förrut iallafall) - skulle vi inte kunna hjälpas åt att smycka med björkris tillsammans istället på lördag morgon (eller fredag)?

  • Gabbies

    Vi kan absolut inte lördag morgon. Jag ska vara hos frissan kl. 8.30 och min M2b åker då till festlokalen för att fixa den. Hos frissan är jag till 12.30 då vi ska ut o fotas i ca 2 timmar (13-15). Fredag ska jag fixa naglarna, till frissan och lämna alla kläder och så sak vi göra chokladdoppade jordgubbar till brudskålen så det blir också väldigt tight.

  • catte

    Ja, det är ju samma för oss men kanske man kan fråga någon släkting/vän som kan göra det åt en, annars kanske inte vi hinner heller....

Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13