• Gabbies

    Här är den Västerås tråd nr 13

    Vi fortsätter som vanligt gamla och nya Västerås brudar är välkomna!

    Länkar till äldre trådar: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2107723.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27....

  • Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13
  • junibrud2006

    De kan kompa om man vill. Det var inga problem alls. Nu hade vi en solist som spelade själv, men jag vet att det gick att ordna annars.

    Sedan kan det vara bra att veta att ni inte kommer göra någon "trappentré" efter vigseln. I Badelunda går brudparet direkt ut med prästen och välkomnar därefter gästerna som kommer ut från kyrkan. Men jag tyckte det fungerade utmärkt.

  • majbrud2008

    Tack för alla värdefulla tips... kommer säkert bli många till allteftersom! Är jätteglad att jag hittat hit, min m2b skulle bli galen om jag skulle diskutera alla små funderingar med honom!

    Han är inte lika engagerad även om han blir bättre och bättre. Han ringde precis och berättade att han diskuterat bröllop på lunchen med sina arbetskamrater och fått massor av bra idéer. Han lät nästan lite stolt över att ha något "eget" bröllopsrelaterat att berätta för mig!

  • junibrud2006

    Majbrud - du kanske kan komma på träff framöver? Alltid trevligt och bra källa till tips och råd.

  • majbrud2008

    En träff vore jättetrevligt!

    Nä, nu måste jag nog göra lite nytta på jobbet, har haft tankarna på annat håll sen klockan 10 när jag ringde för att boka kyrkan! Känner mig inte så väldigt effektiv just nu =)

  • junibrud2006

    Så kan det bli! Och som sagt. Är det några som kan 15 juni så fyll i listan.

  • Miara

    Träff vore trevligt, även om jag känner mig blyg och dum efter som jag har ju faktigst inte en aning om vilka ni andra är.. kanske sitter det bekanta här
    och vi är ju såå hemliga vi jag och min blivande

  • junibrud2006

    Så kul! Var det några som kan 15 juni? Eller ska vi ta det mer mitt i veckan? Den 15 kan vi iaf vara hos mig om ni vill.

    Fredag 15 juni - Junibrud2006

  • Gabbies

    jag har som vanligt ingen aning om hur jag jobbar så blir svårt för mig att svara..

  • Gabbies

    Miara: Du behöver absolut inte vara blyg inför oss.. vi har alla varit nya någon gång.. :) Vi är jättetrevliga allihop.. Karin i denna tråden t ex har aldrig heller träffat oss så ni kanske kan komma som nya båda två?

  • junibrud2006

    Och det är bara ett förslag på dag. Jag kan andra dagar också, det här var bara för att det passade väldigt bra om utifall ni vill komma över på lite ätbart ute i trädgården.

Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13