• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

    sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

    Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Pumpkin

    Ja eller hur!

    Men äh, då får jag väl beställa med kort så länge då, inte direkt så att jag beställer från CDON särskilt ofta ändå. Tänkte bara beställa en Gilmore Girls Box som jag hade hoppats skulle komma idag

    Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, är på redigt pissigt humör ikväll och ser inte alls fram emot bilfärden imorgon.

    Sov gott tjejer!

  • Pumpkin

    Men tjejer, ni MÅSTE faktiskt inte gå och lägga er bara för att jag gör det

  • sajberpillan

    Norrsken: sist härifrån och först hit! Du gör verkligen ALLT för oss!!
    själv sitter jag och bokar tandläkartid...har bitit av en bit på en tand..ajaj...inge skoj och inge skoj me tandläkare alls.

  • Pumpkin

    sajber.pillan: Självklart, ni är ju mina girls!

    Ajaj, låter inte skönt att ha bitit av en tand. Själv är jag livrädd för tandläkaren, så jag skulle nog låta det vara

  • vårbrud2008

    Godmorgon här är jag!

    Men bara för en liten stund. Ska lämna på dagis kvart över elva.

    På min avdelning är vi två unga tjejer och två damer på strax över 50 år och det kan bli lite diskussioner. I förrigår sa kollega y1 till mig att gå ut i kapprummet och klä på barnen istället för att göra det jag just höll på att avsluta. Men i kapprummet fanns redan den andra tjejen så hon klarade ju sig med de få barnen, men y1 klarar inte av att ha det stressigt runt omkring sig och klarar inte heller av förändringar och att ta tag i saker.
    Jag höll på att avsluta vår inventering av våra fyra frysar och ville avsluta det innan jag gick ut med barnen men det tycktr y1 att jag kunde göra senare. Men om det hade varit jag som själv hade tagit hand om barnen ute i kapprummet hade jag inte fått NÅGON hjälp av de andra. Känner mig väldigt orättvist behandlad ibland....:(

    Kollega y2 "skällde" ut mig igår för en sak jag och den nya tjejen hade kommit på för att underlätta när vi har 20-22 barn till mellanmål. Det uppskattades inte men det var bara jag som fick utskällningen. :(

  • Pumpkin

    vårbrud: Går det inte att anmäla sånt där nånstans?

  • vårbrud2008

    Norrsken
    Jo, det skulle man göra men eftersom jag inte vill vara arbetslös just nu och vill kunna fortsätta jobba i kommunen så får jag nog låta det vara. Vet att jag inte heller tyvärr har chefen bakom mig så går det inte att gå den vägen heller. Jag har ju inte rätt utbildning och så vet chefen om att få jag något annat jobb så kommer jag att ta det.

  • vårbrud2008

    Just nu får man tänka att jag har i alla fall ett jobb att gå till och så får man gå till jobbet och göra det man ska och sen får man gå hem igen. Barnen gillar mig i alla fall.:)
    Men alla dagar är ju inte så här, men det har varit många det senaste tiden.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6