• Äldre 30 Mar 06:50
    167595 visningar
    1548 svar
    1548
    167595

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Gable
    Äldre 29 Jun 14:23
    #0

    Jösses. Fredag igen!!! OI(IIIIII!!!

  • Gable
    Äldre 29 Jun 14:23
    #0

    Är det bara jag som tycker det här är hysteriskt roligt?!

    Man blottade sig för pingviner
    Sverige 29 jun 13:46

    Upprörda besökare i Slottsskogen i Göteborg kontaktade polisen vid halv tvåtiden på fredagen. En man i 40-årsåldern uppges sitta på en bänk intill pingvindammen och onanera, uppger polisen för Sveriges Nyheter.

  • Gable
    Äldre 29 Jun 14:24
    #0

    Äsch, det såg roligare ut på min mail. När rubriken var jättestor.

    Skrattar fortfarande. Stackars pingviner!!!

  • Äldre 29 Jun 15:29
    #0
    Jag hade inte sett det förut, men maken skrattade just ihjäl sig!!!
  • Gable
    Äldre 29 Jun 15:32
    #0

    Skrattar fortfarande!

    Tycker trots allt synd om pingvinerna.

  • Äldre 29 Jun 15:35
    #0

    Ja, stackars pingvinerna!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 29 Jun 17:47
    #0

    Hellooooo...
    Jag har gått på nästan-semester. Dvs att jag officiellt är på semester men fortfarande har en del att göra så jag lär få jobba lite till.
    Plus att jag ska (förhoppningsvis) hämta nya firmabilen i Jönköping på måndag -jippie . Kruxet är att min nuvarande bil måste lämnas i tipp-topp skick. Försök med det efter 14000 mil! . Skulle fixa stenskotten på framrutan idag men de vägrade göra det eftersom rutan var så sliten så de måste byta ut hela. Kul bara att jag inte har hittat någon som kan utföra det innan måndag! Ja, ja det får helt enkelt bara ordna sig på nåt vis för jag SKA ha bilen på måndag!

    I veckan har jag varit på säljkurs i Danmark. Det var tre år sedan jag gick på kurs senast så det var så himla kul att komma iväg. Känner mig så laddad och full av energi. Lustigt nog hann jag bara utnyttja den energin en dag iom att jag går på semester nu, men vi får väl hoppas att det hänger kvar till hösten.

  • Äldre 29 Jun 18:22
    #0

    Nice! Med semester och ny energi, alltså. Bilar vet jag inte så mycket om...

  • äntlig­en på väg
    Äldre 29 Jun 19:18
    #0

    Ja. Det känns bra

  • äntlig­en på väg
    Äldre 29 Jun 19:19
    #0

    Jag har tom svängt mig med ordet TRANSAKTIONSKOSTNADER som jag lärde mig på kursen! *Stolt*

Svar på tråden Äntligen fredag del 9