• Äldre 30 Mar 06:50
    169485 visningar
    1548 svar
    1548
    169485

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Hilde
    Äldre 1 May 19:33
    #0

    frusnöret skulle det ju stå frugsnören vet jag nog inte riktigt vad det kan vara...

    för alla er som undrar... frusnöret är ett trevligt litet osynligt snöre som många kvinnor trillar över förr eller senare när de hittat någon att vara Vi, oss och maka med ... Frusnören är lömska saker som man ibland planerar länge, men som ändå passerar så snabbt att det kan vara svårt att förstå att det hänt...

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 1 May 19:58
    #0

    Ja nu är vi ju faktiskt alla fruar här, äntligen inte en outsider längre

  • Rystal­l
    Äldre 1 May 22:54
    #0

    Hej tjejer!

    Åh vilka fina bilder från ditt bröllop Cindy! Ni var verkligen vackra. Man får tårar i ögonen och så minns man tillbaka till sitt eget. Underbart!

    JAg blev så underbart uppvaktad igår av maken. Champagne på sängen kl 9 och vackert armband och en dikt som talade om att jag skulle få gå på spa senare på dagen för massage och sedan till fin restaurang och äta middag. Men eftersom Albin har haft feber i dagarna 3 så vågade vi inte äta ute ifall han skulle bli kass så vi åt hemma istället. Det blrv löjrom och Champagne till förrätt och oxfilé med bearnais och Amarone vin till varmrätt och så skulle det ha blivit glass med vi orkade inte. Men den är ju kvar i frysen till en annan dag.

    Ha det så gott och sussa sött!

    Kram

  • Äldre 2 May 06:34
    #0

    Åh, vilken dag! Mysigt, Rystall!

  • Gable
    Äldre 2 May 09:02
    #0

    Grattis Cindy!!!! Emma var hur stilig som helst ju. Och du var så vacker!!

  • Äldre 2 May 09:03
    #0

    Har lagt ut en bild på den nyomklädda fåtöljen på bloggen förresten, för den som vill kika.

  • Gable
    Äldre 2 May 09:06
    #0

    Jag har varit med syskonbarnen i helgen och haft en djupgående diskussion om efternamn. Det hela slutade med att jag blev fullständigt utmobbad av barnen p g a mitt nya efternamn. De tyckte det var hur roligt som helst. De sa mitt efternamn och så garvade dom som bara den.

    Nu j-vlar byter jag tillbaka

  • Gable
    Äldre 2 May 09:07
    #0

    Hej ApG!

  • Äldre 2 May 09:46
    #0


    Imorse åkte maken... men vi ses i slutet på maj igen, tror jag.
  • Gable
    Äldre 2 May 09:55
    #0

    Vi får hoppas på att maj går fort!

Svar på tråden Äntligen fredag del 9