• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

    jag tycker gott att du kan sjunga lite för dig själv Tezz. Och tack så mycket för texterna. Precis vad vi behöver

  • TezzAmore

    Lykke: Varsågod! Sjung för fulla muggar nu imorgon, lova mig de!

  • Ab fab

    japp- här sjungs det alltid snapsvisor. Man för inte dricka utan sång. Jag har tre nya med mig i år före det att du o Linum bidrog med ännu fler.Herregud.. det blir bara sjunga o inget dricka alls.-)

  • TezzAmore

    Lykke: Haahahha! Du får sjunga korta så hinner du med fler! Det blir inte mycket dricka för min del... ska köra bil och sambon jobbar... (var det hundrade gången jag skrev det idag?) Självömkan kanske? Hehehe!

  • TezzAmore

    Lykke: Fast jag hade lillemidsommarafton förra veckan. Då vi tillsammans med pappa provade 7 olika sorters sill och drack pappas hemagjorda vinbärssnaps! *mums*

  • Ab fab

    hoppas att du sjöng ordentligt då.-)

    nej nu skall jag sluta jobba( o läsa BT....) dags för drink o heminredningstidning

  • TezzAmore

    Lykke: Ha det så skoj!

    Nu är jag friiiii!

    Ha en trevlig midsommar tjejer...

    *pussar på er alla*

  • Addiz

    God kväll tjejer!

    Hemma från semestern, har varit lugnt och skönt men ändå aktivt, och en del strapatser (bl a snöstorm på fjället!!!)
    I morgon midsommarfirande med vänner.

    Hoppas ni alla får en trevlig midsommar, så hörs vi snart igen! (Har inte orkat läsa igenom de ca 70 sidor ni skrivit medan jag varit borta, så är det nåt viktigt jag missat kan ni väl skriva det igen?!?! Åker till UK på måndag, för jobb i några dagar och sen semester i London i två dagar, så jag kommer nog inte att hänga med så mycket nästa vecka heller... =/ )

    *P&K på er*
    /A

  • Nides

    Hej hej...

    Ville bara passa på o önska alla mina BT-vänner.. en underbar midsommar.... Hoppas fortfarande att solen ska titta fram. :D

    *****G L A D M I D S O M M A R*****

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3