• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

    Sjöng mastig tysk symfoni i fyra timmar igår kväll och har ont under tassarna idag...

    Konsert på söndag kl 18 i Domkyrkan. 90 kr kostar biljetterna, om det är någon som är sugen.

  • Addiz

    ************************************
    MÅNDAG:
    Lykke
    Fr Malm
    Linum

    *************************************
    TISDAG:
    Tezz
    Lykke
    Fr Malm
    Linum
    Addiz (med reservation)

  • Ab fab

    Min vännina hade en gång köpt en hamburgergörare... Hon vann tävlingen Fast jag mejlade henne igår o ville låna den ....

    Linum- hade ni konsert igår också? Hade gärna gått men skall på konstrunda med vänninorna då. Idag skall jag på någon kvinnlig inspirationskväll. Mat, vin o prat. Bra kombo

  • Fröken Malm

    Lykke,
    vilka roliga aktiviteter du och dina väninnor gör!

  • Ab fab

    Ja vi är rätt bra på att hitta på saker även om jag tycker att vi blivit latare och slöare de senaste åren. Kan bero på att jag flyttat till landet o har några nya personer i mitt liv.

  • MissPhoenix

    Godmorgon ladies!!!

    Känns som evigheter sen jag skrev här men det var ju bara i lördags,

    Drog iväg in till stan i lör och handlade lite nya jobb-kläder, kändes extremt nödvändigt. Söndagen spenderades på en babybarn mässa och på ett årsmöte, lite trist när det var så gott väder.
    igår fick jag gå hem från jobbet för jag mådde så illa så det kändes som om jag skulle kräkas när som. Han inte mer än hem kan jag säga. och 5 min efter det ringde dagis och sa att Magsjuk.
    Så idag ligger vi och myser i soffan.

    Ska ta och svara på alla mail jag fått - det är inte lite mail man får när man inte kollar på en vecka..

  • Ab fab

    usch din stackare miss P. Hoppas ni båda mår bättre idag. Kräkas är inte skojsigt alls.

  • MissPhoenix

    Näe - kräkas är ingen höjdare.

    Satt och svarade på frågemailet när min underbare son tryckte bort allting...Ibland kan man formligen bli skogstokig!

    Sitter och filurar över vårt bröllop- känns som om vi bara står och stampar just nu, vet inte riktigt vad jag ska planera.....

  • MissPhoenix

    Var är alla?!?!?! Helt stendött här inne ju....

  • Nides

    Hej Mina damer....

    Värst va det har vart tyst idag...Så himla mycket att göra idag.. och med ryggen fri nu så blir det inte många timmar på BT. :)

    Saknar att hänga med er tjejer.

    Nickes: Det var Linum som har fyllt år.
    Linum: Hade jätte gärna gått på konserten men jag tror att jag måsta jobba på dagen och då orkar inte jag på kvällen!

    Fröken Malm: Jag är oxå Tupperwarre virgin! :D

    Miss P: tråkigt med magsjuka... Hoppas att han blir bättre snart!

    Addiz: Hoppas att det löser sig med försäkringar o så.

    Tezz, Lykke, carma och bauti: *vink'e, vink*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3