• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nides

    Hej Tjejer..
    Då var det tomt här... Det är så mycket att göra här nu!! EN stor deadline på torsdag... så alla tittar lite konstigt på en när man gör annat än jobba! :D
    Men snart ska jag smita till Ullared...

    Tezz: hahahaha är de?

  • TezzAmore

    Tack för tipsen!

    Nått sånt här?

    Vi gifter oss!

    Välkommna gäst & gäst att närvara
    vid vigselakten mellan

    TezzAmore & Sambo

    i kyrkan i Göteborg
    x/x kl.00:00.

    Vi avslutar kvällen med bröllopsfest
    på xxx.

    O.s.a 1 Augusti till:

    Tezzamore & sambo
    Tel: 00-xxx xx
    Mob: 07xx-xx xx xx

    För övrig information, besök vår hemsida
    www.xxxx.com

  • Linum

    Tezz: Tycker att det låter bra. Bra att skriva ut namnen så att man som gäst förstår vilka i familjen som är bjudna. Ska nog göra det också.

  • TezzAmore

    Shit! Gick igenom att göra listan med 100 punkter. Kände mig ganska nöjd när jag fick prickat av en hel. När jag var klar så visade det sig att jag fortf. har 79 grejer kvar att pricka av! hahahahaha!

  • TezzAmore

    Förresten, läste i dagens Metro att om man har clubMetro kort får man en gåva värd 100 kr. om man bokar en kurs för 495 kr på Make Up Store, innan den sista Juni...

  • Ab fab

    Tezz ang inbjudan - petitess men jag tycker att det låter trevligare med att säga-
    Vi fortsätter kvällen med bröllopsfest
    på xxx.
    istället för avsluta men det är ju en smaksak

  • Fröken Malm

    Vi skrev så här!

    Välkommen på bröllop!!

    Vi gifter oss i T Kyrka, den 19/5 2007, kl 16.00.

    Därefter bjuder vi till bröllopsfest på Kungliga slottet!

    Klädsel: Kavaj
    OSA: Senast 25/3
    Jjjjjj & Nnnnnn

  • Addiz

    Åhh vad grinig jag blev. Mitt goda humör ör som bortblåst. Tjejen med hunden som hoppade på Boman, hennes försäkringsbolag tycker nu att vi ska ta kostanden på vår försäkring, men att vi får pengar från henne/dem sen. Men problemet är att kostnaden vi fick inte komemr upp i självrisken, annars hade vi ju kunnat göra så. Och så gnällde hon över att jag var tvungen att ta taxi hem från stan, och att hon inte ville betala den. Mend et är ju inte hon isf, hon betalar ju sin hemförsäkringssjälvrisk och sen betalar hennes försäkringsbolag resten till oss. Och jag kunde iofs ha tagit en taxi till Blå Stjärnan, men det hade antagligen blivit dyrare än att ta taxi hem till Majorna och sen egen bil till Hisingen... Blää! Bara det löser sig snart, så slipper jag ha med henne att göra igen.... *suckar*

  • Fröken Malm

    Addiz,
    Vad jobbigt!!! Jag håller på du i alla fall!

    Det var ganska tyst här annars idag. Ikväll ska jag på Tupperware-party. Tantvarning jag vet...........

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3