• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nides

    FÖr du fyllde väl år igår??

    Jag har ju flyttat på mig nu så då kan jag inte vara här så mycket på dagarna.. Får läsa ikapp på kvällarna!

  • TezzAmore

    Åh, grattis Linum!

    *sjunger*

    "jaaaa mååå hon leeeeva, jaaaa mååå hon leeeeva, jaaaa, mååå hon leeeeva uti hundrade ååååår, javisst ska hon leeeva, javisst ska hon leeeva, javisst ska hon leva uti huuuuundradeeee ååååååår!!"

  • Fröken Malm

    Grattis i efterskott, Linum!

    Jag är nervös.......Känner på mig att det är nåt i görningen.....Min syster, granne och en kompis är väldigt luriga. Tror nog att det snart vankas hippa.

    I lördags morse kl 06.00 ringde det på dörren. Utanför stod det en kartong med lite kläder i, en CD-skiva, och ett papper med en låttext. På en annan lapp stod det instruktioner till N att han hade två timmar på sig att lära sig texten utantill, ta på sig kläderna och sen stå utanför porten kl 08.00. Kläderna var en Hawaiiskjorta, en skinnväst och en keps som det stod Dumle på. Han satte på CD'n och det var en gammal låt med Kenta, "Jag länner mig stark, jag har väntat på denna dagen". etc bla bla....

    Kl 8 gick N ut och utanfrö stod 5 kompisar som satte en folköl och en Hänt Extra i nävarna på honom. N sa till dom att det var väl inte så farligt att gå ut bland folk i den utstyrseln eftersom det inte är en käft ute så tidigt....trodde han ja! De gick förbi Liseberg och utanför Svenska Mässan står tusentals förväntansfulla personer i kö inför Idol audition. Hahah! Han fick ställa sig i kön och sen lämnade de honom där. Fick väl stå där nån timma innan de kom tillbaka. Han hade under den tiden "raggat" upp två tjejer som skulle agera doa-kör. Men sen blåste de av allting och sa att han borde vara på sin vakt framöver......Hahahhaha!

  • Ab fab

    Fr Malm... va spännande. Vilken kittlande inledning. Förresten... var det då N som var anledningen till rubrikerna i gårdagens Aftonbladet.... Fylleri i Idoluttagningskön

  • Fröken Malm

    Lykke,
    Hahhahahahah! Ja, man kan aldrig veta, men låter lite farligt att blir dyngrak på en folköl!

  • Petra74

    Nickes och Carma07:
    Om barn i affärena! Kan bara hålla med! jag har ju själv två pojkar på4 & 8 år. De kan vara lite vilda så slipper jag så tar jag inte gärna med dem i affären!

  • Petra74

    Fröken Malm:
    jag har oxå tänk kolla på underkläder på Chia. Låter som om det är en bra affär! Bryr mig inte om ifall det är dyrare än på tex hm eller lindex. Jag har D-kupa och det är svårt att hitta fina bh-ar på tex Lindex. Förhoppningsvis gifter jag ju mig bara en gång och då vill jag var fin även under! Så då kan jag gärna lägga lite pengar på underkläder!

  • Petra74

    Kom på att jag måste kolla på skor idag oxå! Så jag vet vad jag vill ha! Och tvärtemot underkläder där jag gärna lägger lite extra pengar så är det tvärtom med skor. Inte för dyra. Skall ju dessutom inte hanågon fest så det behöver ju inte vara jättefina skor!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3