• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

    Greger har jag känt en person en gång som hette. Varit tillsammans med en Staffan också...

    Hade en gång två elever som var bröder och hette Glim och Gorm. Ljuvliga ungar med lingult hår och stora blå ögon. Riktiga busungar!

  • Nides

    Nu ska jag hem o byta om och träffa mina Super trevliga BT-vänner...

    KRAM

  • MissPhoenix

    bauti - hittade en boutiqe som sålde lite skor och sånt och tänkte på dig, har du varit på shoe string? eller vad den nu hette - tvärgata till avenyn?

  • Fröken Malm

    Usch, vilka hemska namn! Fást jag har alltid tyckt om namnet Elsa....men sen jobbade jag på ålderdomshem och värsta elaka tanten hetter just Elsa så då associerar man ju till henne om man skulle döpa ditt barn till det......

  • MissPhoenix

    Vilka hemska namn ni kommer på!! sitter här och försöker komma på något men det står still i huvudet....

  • Ab fab

    carma det var en kort klänning. Storlek 42 !tvådelad brudklänning.

  • MissPhoenix

    malm, läste i en annan tråd att du gjort en brasilliansk, funderar på att göra det - vart ska man gå??

  • Fröken Malm

    Miss P,
    Vet inget ställe här i Göteborg. Gjorde det inför en Thailandsresa när vi bodde i London.

  • bauti

    P:s bestman heter Greger *fniss*
    Min barndomsvänn fick en lite i januari. Den stackaren heter Bernard

    Carma: Jag skulle inte ha släp, draperat i midjan, lång ärm. Så var det bestämt tills jag tvingades av lillasyster att prova någon helt annat.
    Smack, där var den. När den väl kom på så var det den rätta.
    Men det var med släp, ingen drapering och ingen ärm.
    Så prova. Den finns ju i gbg.

    Man skall aldrig säga aldrig

  • bauti

    missP. Min syster går till salong underbar, där gör dom brasilliansk.
    Ligger någon stans vid Vasaplatsen.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3