• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • bauti

    Å jag har varit ute och vattnat bilen. Skall ju ha finbesök i den idag

  • Fröken Malm

    Linum,
    Kan tipsa om att fortsätta gå på torsdagar på BC. Klassen på tisdagar är i lilla salen och upp till 25 pers får boka in sig vilket betyder att om klassen är full står man som packade sillar och vågar inte "ta ut svängarna" eftersom man är rädd att sparka nån eller bli sparkad. En gång sparkde jag en dam på handen......ooops! Har klagat i receptionen så jag hoppas det blir förbättring.........

  • bauti

    Nides. Den dansen är nog för komplicerad för P. Vet inte vad vi skall dansa som brudvals. Små grodorna skulle han nog klara

  • Fröken Malm

    Bauti, misströsta inte! Man KAN faktiskt lära gamla hundar sitta. N kunde inte ens klappa takten till "Heja Blåvitt" men nu när vi gått valskurs svänger han runt i dansen som bara den!

  • Ab fab

    *fniss* det hade ju varit perfekt att ha Heja Blåvitt som bröllopsdans

  • Carma07

    Hur gör man om de inte vill dansa eller ens vill lära sig att dansa? Nu kan vi ju skylla på att vi inte får plats på altanen.

  • Fröken Malm

    Lykke,
    Inte för oss, hela min släkt är Elfsborgare.....medan N's släkt är inbitna Blåvitt-fans.

    N's pappa har tom sagt att det är ett bra datum vi gifter oss på eftersom det är exakt 25 år sen Torbjörn Nilsson gjorde segermålet så de vann hela UEFA-cupen....Jag döööööör om han tar med det i nåt tal eller så!!!

  • Carma07

    Linum: Jag skrattade gott åt din halvt invalida sambo. Kul att han fick blodad tand och vill följa med fler gånger.

  • Ab fab

    det var stort när IFK vann 1982... Det var då man kände till vem som spelade i laget o tyckte de var snygga... Glenn Hysen, Glenn Strömberg, Glenn Schiller... undra om någon hette något annat än Glenn

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3