• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

    Nej förresten... det hon frågade efter var ju inte i glas...

  • TezzAmore

    Lykke: www.favoritsaker.se/art.asp&func=search&varuid= Sånna här var det jag såg i annonsen igår... är det sånna du är ute efter? Dessa är tydligen gjorda av ostronskal och du ville haft nått i mässing och färgat glas...

  • Ab fab

    tack snälla Tezz.. precis sådana jag är ute efter. Jag tar svängen runt Philipiana o sen Haga på vägen till Linnégatan

  • Ab fab

    Nix inte på Indiska, jag var förbi där häromdagen o då hade de bara en lotus i plast.....

  • Fröken Malm

    Åh, jag sitter här och gråter!!!!!

    Mamma ringde precis och sa att mormor och morfars katt precis blivit påkörd och dog i mormors armar. Denna katt hittade jag och N vid vägkanten i augusti när hon bara var ca 6 veckor. Mina morföäldrar tog sig an henne och har sen dess gjort allt för kissen, och hon är det enda dom prata om nästan!

    Usch, är såååå ledsen!

  • Nides

    Nej usch... va tråkigt!
    Vet inte alls vad jag hade gjort om detta hade hänt mig.. nej vad ledsen jag blev!

  • Carma07

    Lykke: Jag slår en signal när jag vet när var hur.

    Malm: *tröstar* Inte roligt att förlora ett husdjur. Vad tråkigt. *tröstkramar*

    Var det inte någon mer som skulle mötas upp på stan?

  • Fröken Malm

    Det mest ironiska är att det var mormors gamla kollega som körde på katten......

  • Linum

    Lykke: Lotuslyktorna finns i Victoriapassagen Kostar 69kr stycket och fanns i massa härliga färger. Affären mitt emot Granit. Finns både stora och små lyktor.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3