• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nides

    Nu ska jag äta mina selleri själkar med philidelphia ost.. mmmmmm

  • Ab fab

    vilt är mumsigt. passar ju perfekt för vintrigt bröllop.

  • TezzAmore

    Nides: Selleri, vete tusan, men philadelhiaost är så mumsigt! Speciellt när man gör en frozen cheesecake!

  • Ab fab

    nu har jag lagt upp en blogsida. Vi skall använda den som fotoalbum- både för egna bilder och sådana som vi ber gästerna att mejla in. Adressen skall vi skicka med inbjudan och tack-korten

  • Fröken Malm

    Åh, måste berätta! (Mina kollegor är trötta på mitt snack om bröllop vid det här laget, men ni, ni är alltid idel öra!)

    Var ju hemma hos brorsan i helgen (toastmaster). Han erbjöd sig att fixa och dona med en massa saker. Hans tjej och jag satt och diskuterade blommor och hon kom med en massa idéer som jag ska anamma. Sen erbjöd hon sig att sy rispåsar i tyll!

    Sen idag ringde svärmor precis och bad att vi skulle skriva ner en lista på saker vi behöver hjälp med!

    Herregud, fattar inte att det är så nära nu!!

    Mailar för övrigt över en rolig text om vin. Lykke, nåt för dig kanske, du som är vinkännare!

  • Ab fab

    vilken härlig du har familj fr Malm!

    ja den vinkursen behöver jag eller behövde ... speciellt de där sista raderna*s*

  • Nickes-to-be

    Hallå nån kvar? Fick sluta tidigt idag! Skööönt, skulle börja kl 7 imorse (och jag är iiiiiiiiiiiiiingen morgonmänniska...) och givetvis var lilleman orolig inatt och vaknade kl 2 och skrek som en stucken gris. Gissar att han hade magknip för han pruttade på rätt bra och sen somnade han om. Trött mamma fick släpa sig upp ur sängen när klockan ringde...

    Har inte hunnit läsa igenom tråden hoppas allt är bra med er!

  • Nickes-to-be

    Småläser lite i tråden coh fick en strååålande idé
    Sen efter alla vi har gift oss, och när alla är sugna på att byta jobb så kan vi starta en egen bröllopstidning, utan massa reklam (jo lite då om det ska gå runt kanske) men med alla de idéer vi själv har letat efter men inte hittat i alla de dyra tidningar som finns

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3