• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Carma07

    God eftermiddag. Har alla redan stuckit iväg på påskledighet? Nu är vi klara med bokslutet och ska bara jobba ikapp mig lite granna med det löpande. Annars hoppas vi på att kunna komma iväg lite tidigare.

    MissP: Jag kommer nog att finnas här lite till och från under helgen.

  • Carma07

    Har sagt till sambon att det blir en hel del bröllopsplanerande i helgen. Vi måste ju komma igång nu på allvar. Tiden går snabbt och det är ju faktiskt inte så långt kvar.

  • Petra74

    fröken malm: 19 maj
    nickes: 7 juli
    miss phoenix: 28 juli
    Petra74: 4 augusti
    bauti: 11 augusti
    carma: 18 augusti
    tezzamore: 25 augusti
    lykke: 25 augusti
    nides: 1 september
    linum: 6 oktober
    adizz: 26 januari 2008

    Lägger till mig på listan. Hoppas att det är ok!

  • Linum

    Tezz & Nides: Jag har en liten pensel (styv) som jag borstar bort pulvret med. Det funkar jättebra!

  • Addiz

    Hej tjejer!

    MissP: Jag och Nides är här över Påsken, vi pratade om att hitta på nåt nån dag...

  • Petra74

    Jag kommer nog oxå att titta in här lite under påsken!

  • Linum

    Nides: Please help!!! Har hittat en resebilaga (aftonbladet) som heter "Bila i USA"! Kan du fixa den till mig?

    *skickar massor av påskpussar till nides*

  • TezzAmore

    Typiskt! När jag sitter och äter lunch... vad gör jag? Jo, jag tar inte bara en stor bit mat utan en stor bit av min läpp!! *oaaaaaooaoaoaaaaaaaajjjjj!!!* Det gjör jätteont! Jag känner mig som Bubba i Forest Gump....

  • MissPhoenix

    Skönt att höra att jag inte är ensam här över påsken. Ses gärna med tyvärr får jag nog ha lillemann i släptåg eftersom att J jobbar

    Men, imorgon ska jag och min tärna/bästavän/frisör påbörjar operation göra nina ljushårig Ett jätteprojekt. Nu pratar vi inte om att gå från svart till blond utan från svart till ljusbrun. Ett enorm projekt med tanke på att jag färgat mitt hår så mörkt 1 ggr i månaden i ungefär 7 år.... Så, det är rätt många lager färg som ska bort

    Min brorsdotter som bott hos mig under veckan tog just med sig lilleman ut på promenad, skönt - känner att jag behövde en halvtimma i fred. Dels för att greja men dels också för att koppla av.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3