• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Fröken Malm

    Kanske inte vigselprogrammet men festprogrammet kommer vi lägga en del tid på. Men smaken är ju som baken, vissa lägger ju ner mer tid på annat.

    Min sambo är perfektionist när det gäller design, typsnitt, textavsnitt, etc. (jobbar på reklambyrå)

  • Puman-prinsen

    Fröken Malm: Festprogramet är nog det som jag tänkte skulle vara lite roligt att lägga lite mer tid på.
    Fat jag har ingen anning om vad den skulle innehålla?
    Får väl utnyttja min toastmadame till att fixa med det

  • Ab fab

    Vigselprogram är en av de saker jag sparar från bröllop. I kyrkan har man ju lite tid när man väntar så man bläddrar i det.

  • Puman-prinsen

    Har ett problem... har inte hittat en frisör till att göra min håruppsättningen.
    Har tittat runt och hört mig för om priser. Men jag tycker allt låter så dyrt

  • Puman-prinsen

    lykke07 : ok, men vad det ska stå i den mm.. kanske kan blir klockare av efter man har träffat prästen... Gud vad jag känner mig dum som inte kan nåt alls

  • Ab fab

    Det finns en hel del här på BT som visat sina vigselprogram. det brukar stå psalmer och texter

  • TezzAmore

    Efterlyser: Miss Pheonix!

    *talar i ett högtalarsystem, som på en flygplats*

    "Please contact your Hotmailinformationdesk.
    There is an email waiting for you"!

  • TezzAmore

    Nides: Okey, men hon är väl inte där hela dagen? Hon stack ju dit imorse! Fast det beror väl på vad hon skulle göra...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3