• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

    Det kan du göra. Säg då "Karolina Åhlander, Nya Media Väst" så borde hon veta vem det är.

  • TezzAmore

    God morgon!

    Miss P: Är du redo för träning ikväll??

    Det är inte jag... är såååå trött och har varit det de senaste dagarna! Folk har tom. gått förbi och frågat hur det är med mig... Jag berättade för en som frågade att jag var supertrött och tom. vaknat med svullna ögon imorse... då svarade han (med glimten i ögat) förbereder du dig för att flyga till Blåkulla kanske? Hahaha! Lite hemskt dock, går jag omkring och ser sååå hemsk ut idag?

    Idag fick jag mail från chefen... hon frågade om mina semesterplaner... snart finns det ingen återvändå... *fjärilar i magen*

  • Nides

    Hej hej.. kollar in lite snabbt. Tänkte vara effektiv idag så jag kan gå hem tidig imorn med gott samvete!

    Jag hade en fråga om stämplar: Vad är skilnaden mellan omonterad o EZmount?

  • TezzAmore

    Middag på Mykonos Fredag den 13:e April!

    Linum
    Carma
    Addiz
    Nides
    Tezz
    Lykke
    Miss P
    Bauti

    *********
    Malm
    Nickes
    Petra

    Ska ni med??

  • TezzAmore

    Nides: Så här står det på Forma Hantverk:

    "Med omonterade stämplar menas att du bara får själva gummistämpeln grovt utklippt. När du köper omonterade stämplar måste du montera dessa på något sätt. Vi rekommenderar att du monterar dina stämplar med EZ Mount. Det är ett väldigt enkelt och smidigt monteringssystem. Fördelarna med omonterat är att det är billigare och tar mindre plats! Och använder du EZ Mount ser du dessutom tydligt var du stämplar! Det blir ju en lite dyr engångskostnad, men sedan är det ofta halva priset på omonterade stämplar!

    Det du behöver för att komma igång är själva EZ Mount Foam, akrylhandtag och en sax som är vass i spetsen.

    EZ Mount Foam är ett ark som är självhäftande på ena sidan (sätts mot själva stämpeln) och ?statisk? på den andra sidan som du fäster temporärt mot ett akrylhandtag."

  • Nides

    Anledningen till att jag blev förvirrad är att på den här sidan ( www.stampelhuset.com/eshop/index.php ) så kan man köpa antingen omonterade eller ezmount. Jag trodde att man köpte omonterade o monterar det med ezmount. Alltså med foamark osv.

  • Linum

    De som är med ez-mount har redan skummet på sig, men ingen kloss att hålla i. Monterade stämplar har ju liksom ett "handtag".

  • TezzAmore

    Nides: Det verkar som att man kan köpa helt omonterade stämplar. Då måste du köpa till EZmount ark och montera själv. Eller så köper du stämplar för en något dyrare peng som redan är färdigmoterade. Då behövs bara akrylklossar!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3