• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nides

    Gooooooooooooooooooooooood morgon!
    Nu har jag skummat lite i tråden. det första man gör när man kommer till jobbet ju. Ooops.
    Linum: Filmen var väldigt brutal. Man kunde ju inte titta bort heller eftersom de pratade spanska o man vill inte missa nåt. Men absolut sevärd.
    Addiz: Stklm är fin men jag tror inte att jag vill bo där. Det skulle va om jag få bo i slottet då.

    Jag var och inskaffade två nya stämplar igår. yeaj. Gjorde mitt första "Grattis" kort igår. Och embossa gjorde jag oxå. J fyllde ju år igår.

    Nickes: Jätte fina skor. De ser ut va sköna o gå i oxå!

    Hmmm har jag missat nåt eller nån.

    Just det! Linum jag överför pengarna så fort jag kommer hem!

  • MissPhoenix

    Nides- åååå vad jag längtar till sthlm nu, var den en gång tidigare när jag var 16... Längtar så efter att få shoppa smink!!!!

    Dock - måste berätta att NK i gbg nu fått in COWs smink.. WWEEEEIIIIHHUUUU!

  • Ab fab

    God morgon Guapas.

    jag smet tidigt igår. IKEA och 421 med mamsen. Handlade lite till kontoret + en slinkig morgonrock till mig. Tänkte jag skulle se tjusig ut i Köpenhamn
    Sen gick vi igenom mammas nya lägenehet- skrev upp vad som behövdes göras med färg o tapeter o liknande. Var inte hemma förrän nio - tröööött. Idag är jag piggare. Massor av jobb att göra tyvärr men har inte riktigt samlat ihop mig ännu....

  • MissPhoenix

    Lykke - ooo en slinkig morgonrock låter härligt.. När är det dags för köpenhamn, säger hon med guldfisk minnet!

  • Ab fab

    Vi åker ner på påskaftons morgon, stannar en dag o sen till Landskrona

  • MissPhoenix

    åååååå - jag kanske också ska resa bort över påsk?? J jobbar heeela påsken så jag är gräsänka som vanligt...
    Börjar bli rätt trött på allt detta jobbande... men, snart slipper jag akassan och förhoppningsvis jämnar ekonomin ut sig då....

  • Ab fab

    Det är stor skillnad när både jobbar. Hoppas ni kan fira jobb med en liten tur. Vi reser en del... men inte så ofta tillsammans, ensamma. R reser rätt mycket i jobbet.

  • MissPhoenix

    hoppas det - efter vi gift oss dock ska vi nog försöka resa lite mer. Funderar på att "sticka hem" till italien dan efter vi gift oss - ja alltså hela familjen... Har hemlängtan!

  • Ab fab

    Det låter ju perfekt. Italien, dagen efter bröllopet... Härligt

  • Linum

    Addiz: Det var inte meningen att skrämma dig så här på morgonkvisten, men jag tyckte att du skulle veta vad andra råkat ut för.

    Testade nya kameran igår - skitbra! Kul att hålla i något med lite tyngd i, det är liksom lättare att få stabila kort. Till och med den svarta katten blev bra på kort, vilket inte tillhör vanligheterna...

    Lykke: Slinkigt är bra!..

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3