• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

    God morgon tjejer!

    Linum, du har mail...

    Vårrusettjejer!! De har inte gått så bra med omröstningen, alla har röstat på heeeelt olika! Hahaha! Satt och tänkte lite på namn imorse och kom då fram till ett nytt förslag,

    "tadaaa" *viftar med armarna* Bröllopsmaffian!

    Va tycks??

  • bauti

    Eller

    Bröllopsterroristerna



    P brukar kalla mig s"sin lilla terrorist"

  • Ab fab

    nej där har jag definitivt en deffekt. Glfnerven är ickeexisterande. Jag har jobbat som golfvärde en säsong o det tänker jag inte göra igen. Däremot bor jag ihop med tre stycken med hufsat utvecklade golfgener....

  • Ab fab

    la terroristas chicas... för er som kan er filmhistoria....

  • Linum

    Vi decimerar listan till tre namn så går det lite enklare.

    Jag tycker att vi röstar mellan:

    Commando Wedding Planners
    Blivande Brudarna
    Wedding Walkers

    Några protester? Bra. Det är ju ändå jag som fyller i anmälan *ler i mjugg*

  • Ab fab

    jag väljer någon av dessa två
    Commando Wedding Planners
    Wedding Walkers

    som märks har jag ingen lust att jobba. Jag måste skriva ett tyket mejl. Svårt. Bråkat med en tonåring före 08 hemma... .Det blev en stor capuccino som plåster på såren

  • Carma07

    Godmorgon.

    Imorse var det segt att gå upp. Det blev att snabbt slänga sig till jobbet. Tur att det inte är så många som jobbar här när man ser ut som en lortig "jag-vet-inte-vad". Sambon tyckte nog det var allra segast att gå upp. Han fick för sig att det var lördag och tyckte jag var helt konstig som hade ställt klockan på väckning.

    Nides: Ha det så bra och roligt i Stockholm. (Hoppas du hinner läsa detta)

    Här dyker minsann ingen bonus ner. Skulle verkligen sitta fint annars. Vi får väl spela lite lotto eller nått.

  • Linum

    lykke: jag rimmar för fullt. Har du några speciella önskemål? Något vackert ord du gillar som du vill ha med?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3