• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

    Wiiih, en smygis! Vad roligt! Hej och välkommen, LoL. :)

    Vickis, coolt och modigt att våga vägra raka benen! Fast du kanske inte har så mycket heller. :?

    Sis, okej då fortsätter jag med hyveln också och slutar tro att hårväxten har med den att göra. Jag kanske bara har fått en högre testosteronnivå?! :o

  • Lady o Lufsen

    Tack för välkomnandet

    Jag brukar smyga in någon ytterst enstaka kommentar här i tråden- ni har en jättemysig tråd som jag lite i perriferin följer...Ni har en god anda här- bevara den!!!

    Kära Sister har jag träffat i andra trådar och det är ALLTID lika njutbart att läsa dina kommentarer

    Må gott, ni alla!!!

  • MuffinsTönt

    My lady
    Du är väl med i gänget. Iaf "24h/dygn-på-BT"-gänget. :D

    Om inte... Kan du bjuda in dej själv! :D

  • viktualia

    L&L - jag har MINSANN sett dig här förrut.. har för mig att du var med i nån snuskdiskussion nån gång... *hoppas på mer sånt*

    Telestubben - modigt.. hm.. mest är det nog slöhet.. det verkar vara så himla jobbigt att raka benen och ha sig.. isch och pisch... Dessutom tycker feministen i mig att jag har lika stor rätt att ha håriga ben som alla andra (läs: männen). OCH mina ben är nog lite lagom håriga - men det finns ju inte så många tjejer att jämföra med eftersom "alla" rakar sig...

    *Vickan tittar ner på benen som sticker ut under kjolen och konstaterar att håren redan hunnit blekas av solen och därför inte syns så mycket*

  • MuffinsTönt

    Hår som bleks av solen!!!! va sjutton är det??? :o:o *avis* Själv så ser jag ut som mini-King Kong utan rakhyvel. *ryser*
    Kan glömma att solen lär hinna bleka dem. ;)

  • Lady o Lufsen

    Muffins geek... ...jag tror att jag kan vara skyldig...bara TROR ..."24h/dygn" usch- det lät inte så poetiskt men sanningen är ju inte alltid poetisk...

    Viktualia...jaa...jag är säkert skyldig där med - hoppas också på mer

  • Sister of the Night

    Tellis

    Testosteron - japp, det kan vara så!
    Helt plötsligt kanske det växer ut en "kul-med-sig-självpryl" också? MOAHAHAHA!!! :D

    L&L

    *kråmar mig inför berömmet* Oh, man tackar.... :)
    Du är något alldeles extra själv! Det var den där frågan du ställde... Om ens sambo frågade JUST DEN FRÅGAN, vad skulle man svara då?
    Jag läste upp det för min karl och log brett. "Kolla, det finns alltså en till!!" (Han är ju rätt införstådd, -och enig- kan man lugnt påstå ;) :D)

  • Sister of the Night

    ...Och där fick VickanPickan snusk så hon klarar sig en stund :D

  • Lady o Lufsen

    Sister:
    Jag vet precis vilken fråga du syftar på ...Tillsamman är vi starka, eller hur Min man vet ju mitt självklara svar så han skulle ALDRIG våga ställa det ultimatumet...hi,hi
    Kråma dig du- det är du värd!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4