• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    baaaaa varför har jag en så knäpp chef som panikartat sätter mig på pottkanten hela tiden... att vara utredningskonsult är en farligt värld - plötsligt, en vecka innan leverans av en utredning - kommer chefen på att vi måste titta på vad som står i avtalet.... vad ska jag hinna rädda på en vecka?!?!

  • MuffinsTönt

    Hello girls!

    Vilket väder. OCh det blåser. Gött!

    Nice Tellis! Badkar!!!! *avis* Jag brukar raka mig men funderar på skaffa en rakhyvel/trimmer. Har funderat på att vaxa också. Men... men... det kräver mod! :o :D

  • Sister of the Night

    Gomorron på er :)

    Haha, Tellis jag tror vi sitter i ungefär samma sits.
    Jag är också en lämplig kandidat till utnämnandet av årets slöhög när det kommer till rakning av ben - mina ser ut som piprensare (fast lite bredare, ja) vintern igenom och så -vips!- inser jag att till kjol är det kanske inte så värst snyggt.... Så då åker hyveln fram (snor sambons för övrigt, så slipper jag köpa egna).

    Mina ben har också utvecklat en anmärkningsvärd ökning av mängden behåring genom åren. jag trodde också ett tag att det var hyvlandets fel, men har på senare tid valt att fimpa den idén.
    Läste nånstans att det saknade samband, och det passar mig bra för då behöver jag inte vara sur för att jag en gång började raka mina fjuniga vader.

    Och neeeeeej, jag kommer med allra största sannolikhet ALDRIG att plocka fram vax till spirorna.
    Shit, man är väl inte helt galen?!? :o :D :o :D :o :D

    Muffolino:

    Ajaj, akta dig för vaxet. :D

    För övrigt är jag helt enig i den tveksamma inställningen till sommarmodet. De säljer ju bara FULA kläder.....? *låter misstänkt lik en gammal dam*

  • viktualia

    Ang håriga ben - jag SKITER i att normen i världen säger att jag borde raka dem. Har ALDRIG försökt och tänker inte göra det heller. Är ganska hårig längst ner vid vaderna, men jag satsar VARJE år på att håret ska blekas av solen och inte synas... och varje går tittar jag på benen när jag drar på mig shorts/kjol och tänker.. "hm.... inte så fint, men ORKA göra nåt.."

  • Lady o Lufsen

    Sister ..."Kattsvans" kanske benen kan kallas för?? Det kan min sambo säga om mina...ialla fall vintertid!

  • viktualia

    Lady o Lufsen - äsch! kattsvans kan han vara själv!!!

    Näeee! VARFÖR hålla på och krångla med sånt där! Hår är naturligt på benen. Så det så!

  • Lady o Lufsen

    Oj... nu är jag ju avslöjad som tjyvlyssnare- igen...

  • Sister of the Night

    L&L!! *lyser upp*

    Vad kul att se DIG!!

    Jaaaa, :D :D :D Det skulle man nog med visst fog kunna kalla dem, ja.... *fnitter*

  • Lady o Lufsen

    Viktualia...krusmynta, efraimsdotter...Håller med- kattsvans kan han vara själv!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4