• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

    Telllis!!!

    Sjutton oxå! Du har ju rätt. :o:o:o
    Det ÄR Juni imorrn! *Den ljuva sommar...*

  • MuffinsTönt

    17:e Juni. Typ näst nästa helg.

    Känner mig inte alls så där glad som jag borde va. :(

  • Makens Pela

    God morgon tjejer!

    haft för mkt att göra för att ens hinna kika in och smygläsa och då har Pela mkt att göra *s*

    Kallt på morgonen! Själv tycker jag det är klibbigt och fuktigt och inte alls kallt!

    Pom pom till Vickan som skulle på intervju idag va?

  • Telemarkgrrl

    Klibbigt och fuktigt?! Bor vi på sammaplanet, Pela? :D:D

    Muffins, är det för att du får lämna pojkvännen som det inte känns så kul? Det blir säkert jättebra när ni väl kommer iväg, det är tråkigare att vara den som blir kvar hemma.

    Ja, pompompompPOOOOOOOOOOOOOM för VickisPickis!!!

  • MuffinsTönt

    Dels så kommer jag sakna honom. Dels så kommer jag missa min bästa kompis bröllop. Trodde hon kunde ha det innan jag åker. Det gick inte. Det känns hemsk! Både hon o jag har planerat o hållit på. Känns inte kul att missa en sån grej för en resa.

    Käner mig lite fräck om jag ber henne flytta fram till Augusti. DÅ jag kommer tillbaks. :?

    Vill gärna flytta fram på resan... om jag har sisådär 20 000kr.

    Har försökt peppa mig själv men det kommer i vågor. SOm ni märker.

  • Oms

    Är det pompom för Vickan idag? * hoppas i trikåerna* och hej o hå o he...* dj*vlar - de sprack i baken*

    ok - har ngn några trikåer för en gravid flodhäst??? haaaaallllå!

    äh jag tar min mjukisar - ooooh en o kick o spark o kick! Goooo vickan! *pustar o stånkar - shit var tog konditionen vägen?*

  • MuffinsTönt

    Ojojoj!!!

    Det är ju pom pom för 17 gubbar. *Dra på min snygga, sexiga labbrock* :D

    PomPom PoOoOoOoM! Heja Vickan, du är bäst! Tar dem inte dig, då är dem en häst!

    *Hopp Hopp Skuutt Skuut*

    Tradada!

    Ehhh... ni fattar poängen. :?:D;)

  • Oms

    muffinsen! hoppar du upp på mina axalr och gör en kvadruppel snurrsplit m tvist ned till tubbies som tar emot ?

  • Oms

    muffinsen - jobbigt m bröllopet som inte blir av för dig iaf, förstår känslan, men resan kommer att vara speciell en med och när du är där kommer du att känna det även om det är svårt att förstå just nu.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4