• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • nenne78

    näe, piloten var ingen skönhet, snarare hönsket. Men frisyren var lika. Och hans öron har jag aldrig tänkt på, men du är helt rätt ute med vingmuttern. Dock är huvet så stort att det förvillar en. HAHAH fyfan vad jag är elak. Näe. Han är faktiskt den vackraste person jag någonsin mött, utan konkurrens.

  • nenne78

    heheh, saknar att vara här. Ibland. Den värsta abstinensen har gått över *asg* Inget personligt, utan mer BT som fenomen.

  • nenne78

    men va fan, snacka om återfall. Jag skulle ju gå och lägga mig.

  • MuffinsTönt

    Men Vickan.... Jag ska ju göra den typ idag... :o:o

    Äsch! Jag, *ähum* menar vi, fixar nog det. :D

    Ha en trevlig helg brudar!!!!

  • Ms K

    Hola chicas! Äntligen lördag och jag får ha lugn och arbetsro. Jag älskar att jobba på helgerna, tyst och man får vara ifred och slippa alla sociala j*vla kollegor (stor dos galghumor, krävs för att sitta inne på lab en dag som denna )

  • viktualia

    Matskedsgumman - hoppas att du får ordentlig arbetsro!!

    Själv är jag hyperseg och maken och jag har mest försökt planera sommarens evenemang... Nu vet jag när jag ska ta semester - men UJ vilken snurrig sommar det blir i år.. hm.. kanske inte så ovanlig i min värld.. men men... det blir nog skoj!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4