• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    på inredningsprogrammet Simon&Tomas var det ett par som fick hjälp med inredning av ett rum i deras slott. Maken och jag såg programmet tillsammans och jag undrade varför inte han hade ett slott att ärva... *mysko*

  • nenne78

    jag väntar fortfarande på det där samtalet från någon bortglömd fasterskusinfarmorssvågersmormor som gått till de sälla jaktmarkerna och i sitt testamente gjort mig den äran att överta herrgården med sjötomt.

  • Meddelande borttaget
  • nenne78

    HAHAAAAAAAA jag fastnade i filtret för att jag skrev ordet för samiskt tält (och menade just det också)

  • viktualia

    nenne - jaaa hm.... det är mysko att de där gamla tantsen håller sig gömda så länge... hm...

    helst ska sjötomten vara så stor att man kan ha en liten landningsbana på den... och helst ska det inte ligga mer än typ 15 min cykelväg från mitt drömjobb som jag ska ha....

  • nenne78

    det jag skrev var att hade man ett slott och inte kunde inreda det så var man nog inte värdig att bo så heller. Typ. Då kanske man skulle klara sig bra i en k*ta. (Häpp!)

  • nenne78

    präääcis!! Å en pool, brygga med sjöbod med bastu (panoramafönster) och plats för midsommarfest, en hage med highland cattle och en buttler i frack och en vinkällare med tegelgolv i fiskbensmönster.

  • nenne78

    och en säng som roterar och spelar Carlos Santana.

    Nu spånar jag bara.

  • viktualia

    Apselut och så ett stiligt lusthus med kulörta lyktor och en egen stjärnkock som fixar all maten!

    Men du Nenne - om du ärver ett sånt ställe så har jag ett förslag!! Ni kan bo på en våning och så kan vi bo på en annan! Jaaaa jag kan till och med tänka mig att bidra till centraldammsugaranläggningen!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4