• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Snörvel!!! en massa vin, prat och god mat senare ramlar Vickan in genom dörrn hemma... karln är dock fortfarande på vift...

    Muffins - har sett din fråga om tårtan... men jag måste nog vara piggare för att klara av att svara.. hi hi...

    Nenne - tjaaa VARFÖR kommer alla 70-talister på samma sak... hm... ska vi gissa att det har något med åldern att göra.... *fnitter*

  • nenne78

    vicktuaalaia hallå *gäspar*

    Nä, jag tror att de gör det bara för att jävlas. Jag är ju på gränsen till (men ändå långt ifrån) 80-talist så de andra gamkärringarna borde ha köpt hus för länge sen. MOOAHAHAHAHAHA!!!

  • viktualia

    nenne - är du vaken din gamla knasgök???

    Själv är jag egentligen förkyld och borde sova.. men ujuj vad vaken jag är.. dessutom har jag hemskt svårt att sova när jag vet att maken ska komma hem "nån" gång... så jag fördriver tiden genom att vara vaken...

    husköp är konstiga saker.... hm.....

  • nenne78

    jag ska fan ta reda på vilka mer som ska bjuda på det och skicka bajs med posten. Grannen har en 60 kg hund som nog kan hjälpa till med fyllningen. *tvår mina händer och ler illmarigt*

    nu ska jag sova och spinna vidare på mina ondskefulla planer. *frustar upphetsat*

  • nenne78

    haha!!! Är du här nu vickan! Jag var rädd att du hade gått och lagt dig.

  • nenne78

    eller heter det ondskefyllda? Låter som något man kletar mellan tårtbottnar.

  • nenne78

    det är livsfarligt med hus. Det bästa är när man har varit på visning och man inte vill ha rucklet. Idag var det inget bra alls. Nu har jag redan möblerat det i huvudet och planterat en berså. F*ck.

  • viktualia

    ondskefulla heter det... och med tanke på hur snäll och trevlig du verkar IRL så har jag SÅÅÅÅ svårt att se dig kleta bajs på en tårta... ha ha ha ha

    antar att man får betala de knaspris som blir genom budgivning... alternativet har ju du och jag diskuterat: den allmänna misären i att bosätta sig i tex Storvik.. näeee blunda och betala!!!

  • nenne78

    tråkigt att du är sjuk!!! Hoppas du piggnar på dig snart. haha, väntar du på en repris? *skrattar snuskgubbeskratt*

  • viktualia

    repris.. njaaa maken brukar bli lite slak av så där mycket sprit...

    det är snarare min USLA förmåga att somna när han ska komma hem som spökar. OTROLIGT opraktiskt...*suckar*

    Och du får inte nåt skjut alls ikväll.. hårt liv....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4