• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • nenne78

    nä, jag drar inte av något heller - det är ju coolt att betala skatt (men man häpnar vad många siffror det är.... )

  • viktualia

    anne på grönkulla - inte du heller?? Mysko... finns det inte några skumma avdrag att göra för din som är sån där utrikisk svensk?!? hm...

    själv SKULLE jag ha kunnat gjort avdrag för resor till och från jobbet men det handlade om några ynka kronor jag skulle få och jag har inte sparat alla kvitton på busskortsladdningarna.. så jag tänkte att: "Det är KUL att betala skatt" och så struntade jag i avdrag!

  • nenne78

    jag trodde du skulle gå ich lägga dig vickan! *tittar förebrående*

    hej anne! Haha, det är bara vuxna som är rädda att de är vuxna... Nääääeeeee.... jag bara skojar...

  • nenne78

    jag hade inga avdrag - sålde fonder men där fanns inget att hämta och jag cyklar ju till jobbet (man kanske får räkna in alla punkalagningar - men det blir svårt att komma upp i 7000)

  • viktualia

    nenne -oooooooooooops... ja just det.. jag skulle ju sova... äsch... fniss.. jag glömde det..

    men nu har maken dragit igång sin eltandborste... så jag känner hintarna.. hihi

    NYTT försök!

    Godnatt girls!!!

  • nenne78

    nu ska i alla fall JAG gå och lägga mig - imorgon är en nY spännande dag! *hoppistuds med ny energi av en sån enkel sak som ett nytt jobb* WEEEEEHH!!!

  • anne på grönkulla

    Funderar ibland på om jag ksulle försöka dra av för alla nördiga bäcker med jobbtema jag köper men ids aldrig spara kvitton. Annars är det inte mycket för min del som skulle funka. Men jag har inget emot att betala skatt (jämkar inte ens för räntorna på lägenhetslånen...) o ser fram emot att återbäringen ska gå till semestern som vanligt!

  • MuffinsTönt

    Morrn girls!

    Idag ska jag klippa mig. :o

    Sist blev jag assur på frisörsen. :[

  • viktualia

    Godmorgon!

    Dagen V är idag. V som i husVisning... nyfiken.. näeerå... bara såååå hääääääääär mycket.. hi hi...

    Ska riva av ett föredrag innan.. hm.. ganska väl förberedd.. snart...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4