• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Sister of the Night

    Godmorgon Muffinspinglan! :)

    Bra jobbat med tentan du! *gör vågen och busvisslar*
    Kan tro att det varit tungrott! men en avklarad tenta kan ingen ta ifrån dig... ;) :) :)

  • MuffinsTönt

    Hej Sis!
    Det var aslänge sen jag såg dig HÄR. :D
    *saknat-dig-kram* :p

    Hur är det med dig? Har som sagt inte läst allt det viktiga från igår. Gör det imorrn när jag har tråkigt. :?

  • Sister of the Night

    *Kramar tiibaka*

    Åh, just idag är det rätt så fint :) Sitter och softar(efter frukosten -som intogs med tända värmeljus och solen i annalkande) och lyssnar på Mr. di Leva :) :) :)

  • Sister of the Night

    ?!

    Och hur stavar jag då?!? :D

    Tillbaka menar jag förstås! *skrattar*

  • MuffinsTönt

    Pust! Äbtligen har jag läste igenom det ni skrev igår.

    Grattis Vickan! Hoppas din mamma tillfrisknar snabbt som ögat. Hur har du haft det i Götet? :D

    Idag skulle jag till Din sko och försöka hitta vårskor. Men vad fan! Måste ALLA samlas där när jag är där???!!! :[

    Jag blev yr och illamående av alla skor o människor. Ändå är jag uppvuxen här. :o

    Iaf... jag åt Magnums nya Colombia glass. Mmmm!!!! *slickar om munnen*

  • Sister of the Night

    Liten hälsning till Omsan:

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA, vad jag garvade åt "muspekaren"!!!! :D :D :D :D :D (Var till och med tvungen att låta sambon ta del av glädjen, den var ju bara för BRAAAAAA!!!!!!!) :D

  • Telemarkgrrl

    Oms och Sister: Fniss, ÅNK var min favorit! :D:D:D

    Oms: Hur mår du nu?? Har du fortfarande feber din stackare? :(:p:(:p

    Oh, vilken underbar dag det har varit! Det känns nästan som sommar att sitta i soffan och se ut genom nyputsade fönster medan barnen leker nere på gården och gardinerna böljar lite i vinddraget från den öppna balkongdörren! Fiiiiiiiint!

    Igår gjorde jag som jag lovat, jag var på brunch och åt våfflor så dom nästan kom ut genom öronen. Var tvungen att promenera på stan i flera timmar för att bli av med den värsta mättnadskänslan. Men vad gott det var! :)

  • MuffinsTönt

    Det är SOMMAR!!!!!!!!!!

    Vi var på Egg&Bacon och åt våfflor med lönnsirap. Helt ok! 8)

    Men jag gillar ändå våfflor med sylt och grädde. :D

  • Telemarkgrrl

    Muffins, förlåt, jag glömde säga GRATTISGRATTISGRATTIS förut! Vad skönt att tentan gick bra!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4